جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

براساس نتایج رقم خورده در چرخه، انتخابی‌های اخیر و عملکرد کشتی‌گیران جوان در اسپانیا، تاکنون حضور 18 کشتی‌گیر در مسابقات جهانی زیر 23 سال قطعی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صادق بیگدلی که از پارالمپیک 2004 آتن پای ثابت تمامی مسابقات بزرگ در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بوده و هم اکنون هم به عنوان کاپیتان این تیم که یکی از پرافتخارترین تیم‌های تاریخ المپیک و پارالمپیک است، فعالیت می‌کند از یک تصمیم بزرگ و تاریخی توسط اعضای این تیم قبل از اعزام به پاریس خبر داد. در حالی که تیم ملی والیبال نشسته ایران برای هشتمین بار قهرمانی...

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته از تصمیم بی نظیر اعضای این تیم برای تقسیم جوایز حتی بین نفرات خط خورده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق استقلال گفت: شکل جدید رقابت‌های آسیایی بدعت جدیدی است که AFC به این وسیله این فرصت را به تیم‌های متمول داده تا با ولخرجی بیشتر شانس شان برای قهرمانی را افزایش بدهند.

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم پاراتکواندو ایران در پارالمپیک 2024 اعلام کرد که هوادار تیم تراکتور است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2024 پاریس گفت: نتایج در پارالمپیک می‌شد که خیلی بهتر از این باشد، اما در مجموع می‌توان به عملکرد کاروان نمره خوب داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زهرا کیانی نماینده تالو زنان کشورمان نخستین طلای انفرادی تاریخ تالو ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا را به دست آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

دبیر فدراسیون کشتی گفت: نفراتی که در رقابت های جهانی جوانان در اسپانیا به مدال طلا دست یافتند، ملی پوش رقابت های جهانی زیر 23 سال در آلبانی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

کارگاه «مراقبت و صیانت» در جام جهانی فوتسال در حالی برگزار شد که نمایندگان کشورمان در این دوره حضور داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت آمریکایی FloWrestling اعلام کرد که دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و جهان، آخر هفته برای کسب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیرالمپیکی، این بار در وزن 92 کیلوگرم به روی تشک می‌رود. او برای قطعی کردن جواز حضور در مسابقات آلبانی و رویارویی احتمالی با کامران قاسم‌پور، رقیبی سرسخت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوید تیلور رقیب حسن یزدانی به وزن کامران قاسمپور آمد! دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک که پس از ناکامی در حضور در المپیک پاریس از میادین کشتی خداحافظی کرده بود، برای نخستین بار در انتخابی وزن 92 کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی 2024 به میدان می رود. به گزارش عرشه آنلاین، دیوید تیلور چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و رقیب سنتی حسن یزدانی، چند ماه پیش در پی ناکامی در رسیدن به دوبنده...

وب‌گاه ورزش سه

امروز در حالی که اردوی اول تیم ملی کشتی فرنگی تمام خواهد شد، استارت دومین مرحله اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان در کمپ تیم‌های ملی زده خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

در دیدار دوم نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا فولاد سیرجان و جاکارتا پرسیسی به مصاف هم می‌روند.