جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید بنی‌تمیم در آیین استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان که امروز (21 شهریورماه) در فرودگاه اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این موفقیت را به همه خوزستانی‌ها و مربیان این ورزشکاران و خانواده‌هایشان تبریک می‌گویم. خوشبختانه بخش زیادی از مدال‌آوری‌های کاروان ایران توسط خوزستانی‌ها به دست آمد که به اعتقاد من علاوه بر زحمات وزارت ورزش،...

خبرگزاری مهر

سرگروه مصدوم تیم ملی تکواندو گفت: رقابت های تکواندو در بازیهای المپیک سطح فنی بالایی داشت و تکواندو ایران این آزمون سخت را با کسب چهار مدال رنگارنگ را با موفقیت پشت سر گذاشت.

خبرگزاری مهر

در حالی که روز گذشته اعضای کادر فنی کشتی فرنگی برای انتخابی گرایی و سهرابی جلسه گذاشته بودند اما هنوز در این باره تصمیم گیری نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی جدید تیم ملی والیبال برای انتخاب دستیارانش سیاستی را در پیش گرفته که شاید به مذاق مربیان ایرانی خوش نمی‌آید.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 آسیا که در چین در حال برگزاری است به مصاف حریفان خود رفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

یستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با حضور سینماگران کشور برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت پاناسونیک حمایت مالی خود را از المپیک قطع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید شروین اسبقیان معاونت قهرمانی وزارت ورزش اذیت و آزار ورزشکاران ایرانی توسط عوامل خارجی گفت: عوامل استکبار جهانی در هر جای دنیا نفوذ دارند و متأسفانه بچه‌های ما را در مسابقات مختلف تحت فشار و اذیت قرار می‌دهند. شما خودتان دیدید که پس از کسب مدال طلای هاشمی متقیان در مسابقات چه کار کردند. وقوع اتفاقات مشابه ماجرای بیت سیاح وقوع اتفاقاتی مشابه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بیستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با اجرای شاهد احمدلو در هتل پارسیان استقلال با حضور گسترده اهالی سینما برگزار و در بخش های مختلف از برگزیدگان تقدیر شد.

خبرگزاری تسنیم

ملی پوش تنیس کشورمان گفت: اگر در طول سال به ما توجه شود و از لحاظ مالی حمایت شویم می‌توانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

خبرگزاری مهر

سیمین مهدوی گفت: فعالیتی در لیگ برتر ندارم و تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشتم اما شاید برای لیگ دسته یک به پیشنهادهایی که دارم فکر کنم.

وب‌گاه فرارو

رییس فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی پیرامون درخواست کیانوش رستمی برای دریافت رضایت‌نامه ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی با باستان شناسان پیشکسوت درباره موزه داری و باستان شناسی و مالکیت معنوی آثار امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد. در این نشست باستان شناسان درباره نقش و جایگاه باستان‌شناسان و ارتباط آنها با نظام موزه‌داری صحبت کردند و هر کدام نظرات خود را دادند. همچنین، هادی میرزایی مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی،...

خبرگزاری مهر

باستان شناسان درباره کارکرد موزه ها و یافته های باستانی به نمایش درآمده در این مراکز فرهنگی بحث کردند و گفتند که بهتر بود به جای ساخت بنای جدید برای موزه، محوطه ها به موزه تبدیل می شدند.