جمعه 13 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه خبر آنلاین

مدافع راست تخصصی پرسپولیس بعد از نمایش چند دقیقه‌ای برابر الهلال عربستان امیدوار است در افتتاحیه لیگ شانس حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - الهلال عربستان با شکست النصر برای هشتمین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید تا نشان دهد بزرگترین باشگاه قاره کهن در طول تاریخ بوده است.

وب‌گاه فرارو

البلیهی بازیکن الهلال پرچم الهلال را در وسط زمین برافراشت و به نوعی هواداران النصر را تحریک کرد که ورزشگاه خانگی‌شان را فتح کرده‌اند. این اقدام تحریک‌آمیز البلیهی باعث شد تا حسین عبدالغنی اسطوره فوتبال عربستان و مدیر کنونی النصر از کوره در برود. الهلال عربستان با پیروزی 2 بر 1 برابر النصر عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کرد.

وب‌گاه فرارو

بعد از شکست پرسپولیس مقابل الهلال یکی از هواداران این تیم جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

«البلیهی» بازیکن الهلال پرچم الهلال را در وسط زمین برافراشت و به نوعی هواداران النصر را تحریک کرد که ورزشگاه خانگی‌شان را فتح کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم‌های فوتبال الهلال و النصر عربستان شب گذشته مسابقه حساسی را مقابل یکدیگر برگزار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییرات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تقویم این رقابت‌ها یکی از دلایلی است که منجر به عدم توفیق آن‌ها در لیگ قهرمانان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الهلال عربستان شب گذشته با برتری برابر النصر موفق شد برای سومین بار طی پنج سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. این تیم که پیش از این با برتری سه گله برابر پرسپولیس ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی آسیا شده بود، شب گذشته نیز مقابل النصر عربستان در یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز با نتیجه 2-1 به برتری دست یافت تا بعد از صعود در سال‌های 2017 و 2019، اکنون...

خبرگزاری میزان

به نظر می‌رسد رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس همچنان به دنبال مناظره با یحیی گل‌محمدی است.

وب‌گاه فرارو

دو باشگاه پرسپولیس و الهلال طی پنج سال اخیر فینالیست‌های لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست النصر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان رکورد بیشترین حضور در فینال این مسابقات را به نام خودش ثبت کرد.

خبرگزاری ایسنا

بازیکنان و کادر فنی النصر و الهلال عربستان بعد از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شدت با هم درگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت پرسپولیس گفت: فقط نام پرسپولیس در زمین مقابل الهلال بود، به طور حتم یکی از بدترین نمایش‌های قرمزپوشان در سال‌های اخیر به ثبت رسید و سرخپوشان باید از این شکست درس بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست النصر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان رکورد بیشترین حضور در فینال این مسابقات را به نام خودش ثبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در چارچوب روز دوم از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران امروز 3 دیدار برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

تغییرات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تقویم این رقابت‌ها یکی از دلایلی است که منجر به عدم توفیق آن‌ها در لیگ قهرمانان شده است. با این وجود تیم‌های ایرانی در فصولی که تغییرات کمتری داشتند، عملکرد بهتری از خودشان نشان دادند.