جمعه 13 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری تسنیم

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت این تیم را قلبا دوست دارد و با مطرح کردن برخی مسائل دنبال جلب حمایت هواداران نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس نماینده کشورمان در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی (کاپیتان)، فرشاد فرجی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برابر الهلال عربستان صف آرایی کرد. فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 3 نماینده داشت که استقلال و تراکتور...

خبرگزاری میزان

بازیکنان برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در بدترین شرایط ممکن مقابل الهلال عربستان بازنده شد و سئوالات زیادی را برای هوادارانش بابت این افت ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی، نوشت: از ناکامی درس می گیریم و به شرطی موفق می‌شویم که از تهدید، فرصت بسازیم.

خبرگزاری میزان

با توجه به مشخص شدن سرنوشت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، وزارت ورزش و جوانان دیگر مانعی برای تعیین مدیرعامل جدید این تیم ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد به زودی درباره علت ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به صورت مفصل با هواداران سخن خواهد گفت.

وب‌گاه فرارو

شکست پرسپولیس برابر الهلال و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دلایل زیادی داشت.

وب‌گاه فرارو

صحنه درگیری لفظی دو بازیکن پرسپولیس به ویژه واژه زشتی که سیامک نعمتی در مورد حامد لک به کار برد را همه بینندگان تلویزیونی لب خوانی کردند!

وب‌گاه فرارو

یک روزنامه سعودی اعلام کرد تیم الهلال با شکست پرسپولیس، انتقام النصر را از این تیم ایرانی گرفته است!

وب‌گاه فرارو

خرید‌های تابستان سال جاری پرسپولیس همانند خرید‌های جدید فصل قبل این تیم به کار گرفته نشدند و فقط یکی از این نفرات به صورت ثابت مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان بازی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای تیم فوتبال الهلال عربستان پس از دیدار مقابل پرسپولیس روز گذشته ریکاوری سبکی را در کمپ اختصاصی خودشان پشت سر گذاشتند و امشب در آخرین جلسه تمرینی برای بازی نیمه نهایی مقابل النصر آماده می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حرف‌های تلخ کاپیتان الهلال به مراتب بدتر از سه گلی بود که پرسپولیس دریافت کرد. سلمان فرج کاپیتان الهلال بعد از این بازی گفت: ما هیچ مشکل خاصی برای بردن پرسپولیس نداشتیم و خیلی راحت این تیم را شکست دادیم و به مرحله نیمه نهایی رسیدیم. این در حالی است که قبل از بازی تصور می‌شد پرسپولیس جانانه مبارزه می‌کند و حتی در صورت شکست پا به پای الهلال می‌جنگد. باید...