جمعه 13 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاره سابق تیم فوتبال الهلال عربستان به زودی به تیم العربی قطر خواهد پیوست.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل محمدی می‌گوید 3 بازیکن تیمش به دیدار با الهلال نمی‌رسند.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل‌محمدی از غیبت قطعی سه بازیکن تیم پرسپولیس در دیدار حساس مقابل الهلال خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه تداخل زمان با تمرینات تیم ملی داریم و این کار را سخت می‌کند. چهار روز بعد از بازی با کره‌جنوبی، باید به مصاف الهلال برویم.

وب‌گاه عصر ایران

دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 24 مهرماه در عربستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «یحیی گل‌محمدی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ گفت. وی در جریان اظهارات خود، در خصوص غایبان پرسپولیس در دیدار برابر الهلال، از غیبت قطعی «کمال کامیابی‌نیا»، «علی شجاعی» و «مهدی مهدی‌خانی» خبر داد. دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 24 مهرماه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با الهلال عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرار است به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش معرفی شوند. این به زودی از آن به زودی ها نیست و بلکه تاریخ آن به چند روز آینده مربوط می شود. قرار بود که کادر مدیریت دو باشگاه پرسپولیس واستقلال همزمان با هم اعلام شود، اما از آنجا که تیم پرسپولیس بازی با الهلال را پیش رو دارد، معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اندکی...

وب‌گاه تابناک

این صحبت های وزیر ورزش می تواند اشاره مستقیمی به وضعیت باشگاه استقلال در سفر به دوبی و اردوی یک هفته ای در امارات باشد که در نهایت منجر به شکست و حذف مقابل الهلال عربستان شد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه الهلال عربستان که با بحران مصدومیت بازیکنانش در روزهای گذشته مواجه بود در آستانه آغاز هفته هفتم لیگ عربستان شاهد بازگشت و بهبود شرایط نفرات مصدوم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه سعودی از آخرین وضعیت مصدومیت کاپیتان الهلال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ای متفاوت برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا دارد.

خبرگزاری مهر

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ای متفاوت برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا دارد.

وب‌گاه فرارو

دو تیم پرسپولیس و سپاهان قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف هم بروند.

وب‌گاه فرارو

سال گذشته ستاره باشگاه الهلال در جریان یک بازی این تیم نقش زمین شده و بیهوش شد تا همه حاضرین در ورزشگاه را به وحشت بیندازد.