جمعه 13 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری دانا

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی مهم بود که با شرایط برگزاری یک دیدار رسمی مقابل الهلال به زمین برویم اما اکنون همه چیز را فراموش می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال تیم قدرتمندی است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است.

وب‌گاه عصر ایران

این دیدار، برای هر دو تیم دشوار است و بازیکنان باید شرایط را درک کنند.

خبرگزاری دانا

رشید مظاهری مدتی پیش در پستی از استقلال خداحافظی کرده بود که حالا این پست را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده به نظر می رسد روزهای آینده شاهد تمرینات مجدد مظاهری در استقلال باشیم.

وب‌گاه تابناک

مظاهری به واسطه عدم پرداخت مطالباتش استقلال را در سفر به دوبی برای دیدار با الهلال عربستان تیمش را همراهی نکرد و به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال امروز پس از عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال بعد از فسخ قرارداد ناگهانی با این تیم از امروز به جمع شاگردان مجیدی بازگشت.

وب‌گاه فرارو

اگر یحیی گل‌محمدی قصد دارد در مربیگری تغییر ژانر بدهد و سطحش را از دیگر مربیان ایرانی جدا کند، باید جلو برود. او برای این کار یک قهرمانی آسیا لازم دارد. این همان دستاوردی است که باعث پرواز یحیی به موقعیتی دست‌نیافتنی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال بعد از فسخ قرارداد ناگهانی با این تیم از امروز به جمع شاگردان مجیدی بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید مظاهری که قبل از دیدار استقلال و الهلال عربستان تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد بعد از حدود 3 هفته غیبت امروز به تمرینات آبی پوشان بازگشت. این بازیکن شب گذشته در پستی اینستاگرامی به عذرخواهی از کادر فنی و هواداران استقلال پرداخت، در این بین فرهاد مجیدی که از عدم حضور مظاهری در عربستان ناراحت بود در نهایت به بازگشت مظاهری رضایت داد تا این...

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار است در روزهای آینده بحث مذاکرات نهایی با دو بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

تمرینات تیم فوتبال الهلال عربستان همزمان با توقف رقابت‌های لیگ این کشور و آغاز فیفا دی در غیاب بیش از 12 بازیکن پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وقتی گفتند کارگزار جدید پرسپولیس از طریق مزایده انتخاب می‌شود این سوال مطرح شد که دقیقا چند کارگزار خواهان همکاری با پرسپولیس شده‌اند. هنوز پاسخی به این سوال داده نشده که اعلام شد قرار است برای دو تیم پرسپولیس و استقلال یک کارگزار اسپانسری مشترک گرفته شود. کاری به تکذیب مجید صدری و البته تغییر موضع ناگهانی‌اش نسبت به این انتخاب نداریم. سوال اینجاست...

خبرگزاری ایسنا

مدیر اجرایی الهلال اعتراف کرد که این تیم در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارد اما ابراز امیدواری کرد که تا زمان بازی با پرسپولیس تیم از نظر روحی و بدنی آماده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

12 بازیکن الهلال اردوی تیم را ترک کردند تا برای تیم‌های ملی خود به میدان بروند.

وب‌گاه فرارو

رشید مظاهری دروازه بان فصل پیش استقلال با انتشار پستی شایعات بازگشتش به این تیم را قوت بخشیده است.