شنبه 14 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست فکر اساسی برای مدیریت آبی‌پوشان کرده و افراد دلسوز را انتخاب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، فرهاد مجیدی به دنبال جذب نفرات جدید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال در حال پیگیری هتاکی به پرویز مظلومی در فرودگاه امام (ره) شده است.

خبرگزاری میزان

پیشکسوت تیم استقلال گفت که برخی خریدهای استقلال در دیدار با الهلال عربستان خوب نبودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استقلال با کمی تاکتیک بهتر و با تمرکز و جسارتی بیشتر می‌توانست الهلال را حذف کند اما نام دو ستاره خارجی آن قدر نزد آبی‌ها بزرگ جلوه داده شد که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

خبرگزاری ایسنا

«استقلال با کمی تاکتیک بهتر و با تمرکز و جسارتی بیشتر می‌توانست الهلال را حذف کند اما نام دو ستاره خارجی آن قدر نزد آبی‌ها بزرگ جلوه داده شد که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. گلایه‌های مدیریتی کار خودش را درست جایی نشان داد که پیش‌تر هم مشخص بود. بازیکنان با روحیه ضعیف مقابل الهلال قرار گرفته بودند و همین باعث شد شکست را پیش از بازی بپذیرند. استقلال برای پیداکردن شخصیت قهرمانی نیاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مدافع و کاپیتان سابق استقلال واکنش تندی نسبت به عملکرد مدیریتی این باشگاه داشت و مدعی است آنها در شان مدیریت این تیم نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت استقلال معتقد است اگر این تیم بازیکنان مطمئن‌تر و باتجربه‌ای به خدمت نگیرد، امسال هم نمی‌تواند در مسابقات مختلف موفق باشد.

وب‌گاه فرارو

با توجه به تغییراتی که در دولت به وجود آمده، قابل پیش‌بینی است که کادر مدیریتی استقلال، درست مثل کادر مدیریتی پرسپولیس تغییر کند؛ ولی آیا نیازی هست تا فرهاد مجیدی هم از کار برکنار شود؟

خبرگزاری ایسنا

هافبک برزیلی گران قیمت الهلال عربستان از عملکرد تیمش برابر استقلال راضی است و تاکید کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهند.

خبرگزاری مهر

با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، حالا همه چشم انتظار برگزاری مراسم قرعه کشی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاروان استقلال تهران بدون همراهی فرهاد مجیدی به تهران بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با غلبه بر کاوازاکی ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.