شنبه 14 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک استقلال به صحبت‌های اخیر مدیرعامل این باشگاه واکنش متفاوتی نشان داد.

خبرگزاری مهر

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد یارانه سفر تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا کاهش یابد و همچنین 5 درصد از پاداش قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها کسر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هافبک ملی پوش و سابق استقلال از اتفاقی که در فرودگاه و هنگام بازگشت کاروان آبی‌ها از امارات برای پرویز مظلومی افتاد بسیار شاکی و ناراحت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای ورزش تورنتو نوشت: به نظر می رسد تقابل دو تیم عربستانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه مناسبی برای پرسپولیس ایران باشد.

خبرگزاری مهر

به نظر می رسد تقابل دو تیم عربستانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه مناسبی برای پرسپولیس ایران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشید اسماعیلی شب گذشته و پس از صحبت‌های احمد مددی در برنامه تلویزیونی، چت‌های خصوصی فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال درباره خود را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان گفت: فرقی ندارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با کدام تیم روبرو شویم.

وب‌گاه فرارو

با برد یک بر صفر تیم پرسپولیس برابر تیم استقلال تاجیکستان، این تیم صدرنشین تیم‌های برتر غرب آسیا از حیث امتیاز باقی ماند.

وب‌گاه فرارو

بیش از آنکه پرسپولیس و هواداران این باشگاه از این اتفاق خرسند و خشنود باشند، به نظر می‌رسد عربستانی‌ها از بردن پرسپولیس به وجد آمده‌اند! دلیلش هم این است که بعد از قدرت‌نمایی در کشاندن استقلال به عربستان، حالا می‌توانند فخرفروشی کنند که پرسپولیس، یکی دیگر از تیم‌های مطرح و پرهوادار ایرانی را هم به این کشور می‌کشانند؛ آن‌هم در شرایطی که خودشان از سفر به ایران پرهیز می‌کنند!

وب‌گاه تابناک

ابلاغ اصول دوازده‌گانه دولت علیه فساد، گام مهم برای انحصارزدایی و تسهیل کسب‌وکارها، تله نقدینگی برای معیشت، پایان ماجرای نامگذاری پنج خیابان، علل نرخ بالای مرگ و میر کرونا، رویارویی مجلس با آژانس انرژی اتمی، اعتبار برگ سبز خودرو در بلاتکلیفی، جایگزینی باقری به جای عراقچی، ایران و آژانس در مسیر تعاملی تازه و عبور تمامی استان‌های کشور از قله خیز پنجم کرونا، از مواردی است که موضوع گزارش‌های...

خبرگزاری میزان

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برابر الهلال عربستان نمایش بدی نداشت، اما آن‌ها حرفه ای‌تر بازی کردند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک فصل فوتبالی برای تیم استقلال به پایان رسید و این حق طبیعی باشگاه است که عملکرد سرمربی را مورد ارزیابی قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

مربی سابق تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان ضعف‌های فنی بسیاری داشتند.