دوشنبه 16 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری میزان

مربی ایتالیایی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: فردا فرصت خوبی برای ما خواهد بود تا مقابل تیم الهلال، با عملکردی خوب، خود را به فوتبال آسیا ثابت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

حسن جعفری، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت که این تیم مقابل الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، به هیچ وجه دست از تلاش نمی‌کشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های شهرخودرو ایران و الهلال عربستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مربی ایتالیایی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: الهلال عربستان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان بزرگی دارد، اما ما در مصاف با این تیم برای تحقق رؤیاهای‌مان تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

مربی تیم فوتبال شهرخودرو ایران گفت: بازی با الهلال عربستان فرصت خوبی است تا خودمان را به فوتبال آسیا ثابت کنیم.

خبرگزاری ایسنا

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: بازی بزرگی را در پیش داریم و می‌دانیم که باید تلاش زیادی داشته باشیم.

خبرگزاری میزان

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های شهرخودرو ایران و الهلال عربستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتاد و هشت روز پس از پیروزی الهلال عربستان مقابل اوراوا رد دایموندز ژاپن در ورزشگاه سیاترا ژاپن و بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان 2019 آسیا، تازه‌ترین دوره این تورنمنت هیجان‌انگیز فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار در گروه‌های اول و دوم آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان برای برگزاری نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو ایران به امارات رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نخستین روز از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم استقلال و شهرخودرو ایران به میدان می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، شاگردان سرآسیایی که صبح امروز مشهد را به مقصد دبی ترک کردند، قرار است عصر امروز از ساعت 18:30 به وقت دبی، تمرین خود را در ورزشگاه الوصل برگزار کنند. فردا ساعت 16:30 به وقت محلی، کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم شهرخودرو ایران و الهلال عربستان برگزار خواهدشد و پس از آن بازیکنان شهرخودرو آخرین تمرین خود پیش از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که صبح امروز کاروان تیم فوتبال شهرخودرو ایران برای انجام بازی با الهلال عربستان در زمین بی طرف، راهی کشور امارات بودند، صادر نشدن روادید برخی از بازیکنان و دیگر عوامل تیم باعث شد تا 6 نفر از این اعضا در تهران بمانند. فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در همین رابطه امروز ظهر راهی فدراسیون فوتبال شد تا مراتب اعتراض خود را درباره نحوه دریافت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشکاه شهرخودرو ایران به دلیل کارشکنی اماراتی‌ها در صدور روادید اعضای این تیم به AFC شکایت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم‌های فوتبال شهرخودرو ایران و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه به مصاف هم می‌روند.