دوشنبه 16 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه الف

تیم فوتبال شهر خودرو ایران در مسابقه پلی آف دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل السیلیه قطر در 120 دقیقه به نتیجه مساوی رسید تا شهر خودرو در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و به عنوان چهارمین نماینده ایران به مرحله گروهی صعود کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شهر خودرو با پیروزی بر السیلیه قطر در ضربات پنالتی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال شهر خودرو ایران در مسابقه پلی آف دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل السیلیه قطر در 120 دقیقه به نتیجه مساوی رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این ماراتن فوتبال باشد.

خبرگزاری دانا

تیم فوتبال شهر خودرو ایران در مسابقه پلی آف دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل السیلیه قطر در 90 دقیقه به نتیجه مساوی رسید و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم‌های السیلیه قطر و شهر خودروی ایران با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیش از هر تیم دیگری توانسته الریان را شکست دهد.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیش از هر تیم دیگری تواننسته الریان را شکست دهد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باید برابر نمایندگان قطر به برتری دست پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه السیلیه قطر اعلام کرد به صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را در اختیار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استقلال و الریان برای دهمین بار به مصاف هم خواهند رفت؛ آبی‌های پایتخت پیش از این به 6 برد در برابر حریف خود رسیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

روزنامه الرایه قطر، گزارشی از چالش تیم‌های فوتبال الریان و السیلیه این کشور مقابل تیم‌های ایرانی برای صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت.