دوشنبه 16 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های لیگ‌های فوتبال اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف قاره سبز پیگیری می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال لیورپول انگلیس با برتری مقابل مونتری مکزیک به فینال جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

وب‌گاه عصر ایران

استقلال باید با برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت دیدار کند و شهرخودرو هم به مصاف برنده دیدار چنای هند و الرفاع بحرین می‌رود.

وب‌گاه تابناک

استقلال در صورتی که از دو بازی پلی آف عبور کند، باید در گروهش با الاهلی عربستان برای صدرنشینی بجنگد، اما قوی‌ترین تیم گروه پرسپولیس الدحیل قطر خواهد بود. شهرخودرو در صورت صعود از مرحله حذفی، باید با الهلال عربستان قهرمان آسیا به میدان برود. سپاهان، اما حریفان قدری از قطر، عربستان و امارات پیش رو خواهد داشت

وب‌گاه عصر ایران

این خبر رسانه معتبر اماراتی درحالی است که شب گذشته سعد الحارثی، خبرنگار سعودی مدعی شده بود که فدراسیون امارات پیشنهادی وسوسه برانگیز به گابرئیل کالدرون، سرمربی پرسپولیس داده است.

وب‌گاه عصر ایران

شخصی با منتشر کردن ویدئویی مدعی شد که الهلال برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان آسیا رشوه 27 میلیون دلاری به یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است.

وب‌گاه تابناک

با توجه به حضور بیرانوند بین 3 کاندیدای نهایی بهترین بازیکن آسیا و حضور کاپیتان تیم اوراواردز و از دست دادن قهرمانی آسیا به نظر می‌رسد حالا بیرانوند شانس بیشتری برای تصاحب بهترین بازیکن سال آسیا نسبت به رقیب ژاپنی خود داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

الهلال در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در خانه موفق شده بود، نماینده ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. این تیم سعودی در مجموع با نتیجه 3 بر صفر برنده این تقابل شد و قهرمانی آسیا را کسب کرد.

وب‌گاه تابناک

با این نتیجه تیم پرستاره عربستانی در مجموع دو بازی رفت برگشت اوراواردز ژاپن را با اقتدار شکست داد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019 لقب گرقت. الهلال عربستان پیش از این دو بار در سال‌های 2000 و 1992 قهرمان آسیا شد

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

در لیست 24 تیمی نام استقلال با دو قهرمانی در آسیا و تیم پاس با یک قهرمانی، 2 تیم افتخارآفرین ایرانی به شمار می آیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا فغانی و کمک هایش با قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه، در بازی فوق العاده مهمی شرکت می کنند.