یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه مشرق نیوز

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023 برگزار شد که طی آن تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله باید به مصاف الهلال عربستان برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاهان حریف الهلال شد در قرعه‌کشی یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا سپاهان به مصاف الهلال عربستان می‌رود. نسف قارشی با العین، الفیحا با النصر و نوبهار با الاتحاد بازی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023 برگزار شد که طی آن تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله باید به مصاف الهلال عربستان برود.

وب‌گاه ورزش سه

بهترین حریف ممکن برای سپاهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در قرعه‌کشی با نماینده ایران برخورد نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک نساجی مازندران دور از فهرست نفرات این تیم مقابل پرسپولیس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن شب کریسمس را در کنار فرزندانش سپری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه در رقابت جدید لیونل مسی، همبازی سابق خود در پاری سن ژرمن، را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

منچستریونایتد مسیر پیوستن کاپیتان پرتغالی‌اش به تیم الهلال عربستان را هموار خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پیش بود که شورای فیفا در جده تشکیل جلسه داد و روش برگزاری رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2025 را تشریح کرد. مسابقاتی که قرار است برای نخستین بار با حضور 32 تیم برگزار شود و تیم‌های قاره‌های مختلف به مصاف هم بروند. شورای فیفا به اتفاق آرا استفاده از روش رتبه‌بندی باشگاه‌ها را به عنوان بخشی از اصول کلیدی برای تعیین حضور آن‌ها در این مسابقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه الهلال عربستان در اقدامی ناخواسته «پول خرید طارمی» برای اینتر را فراهم و لیست مهاجمان نراتزوری برای حضور ستاره ایرانی را خالی کرد. بر اساس گزارش شبکه اسکای اسپورت، باشگاه متمول عربستانی برای جذب آلکس سانچز مهاجم اینتر وارد عمل شده و می‌خواهد این ستاره شیلیایی را در زمستان با مبلغ 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد. قیمت طارمی 6 ماه مانده به پایان...

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه اسکای اسپورت امروز (دوشنبه) از اقدام باشگاه الهلال به نفع مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو مهدی طارمی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه اسکای اسپورت امروز (دوشنبه) از اقدام باشگاه الهلال به نفع مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو مهدی طارمی خبر داد. شبکه اسکای اسپورت امروز (دوشنبه) از اقدام باشگاه الهلال به نفع مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو مهدی طارمی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه الهلال عربستان در اقدامی ناخواسته «پول خرید طارمی» برای اینتر را فراهم و لیست مهاجمان نراتزوری برای حضور ستاره ایرانی را خالی کرد.