یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر به دلیل حضور در تیم‌های عربی موفق به باز کردن دروازه تیم‌های استقلال و پرسپولیس شده‌اند و آمار جالبی را به ثبت رسانده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

استقلال تهران به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران معرفی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استقلال تهران به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: استقلال تهران به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

الکساندر میتروویچ به عنوان بازیکن سال فوتبال صربستان انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 دیدار پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر روز شنبه برگزار می‌شود، استقلال در اهواز به مصاف فولاد می‌رود و پرسپولیس میزبان هوادار تهران است.

وب‌گاه فرارو

در جدیدترین رده‌بندی اوپتا، استقلال و سپاهان در میان 10 تیم برتر آسیا حضور دارند و پرسپولیس با 58 رتبه سقوط در رنکینگ جهانی، به جایگاه سیزدهم قاره نزول کرد.

وب‌گاه ورزش سه

الکساندر میتروویچ، مهاجم الهلال عربستان و بهترین گلزن تاریخ صربستان، برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود جایزه بهترین بازیکن کشورش را از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در جدیدترین رده بندی اوپتا، استقلال و سپاهان در میان 10 تیم برتر آسیا حضور دارند و پرسپولیس با 58 رتبه سقوط در رنکینگ جهانی، به جایگاه سیزدهم قاره نزول کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه‌های قطری در ابتدای فصل جاری با جاه‌طلبی و روحیه‌ای بالا وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شدند اما خیلی زود از دور مسابقات کنار رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از فصول هیجان‌انگیز لیگ فوتبال برزیل به اتمام رسید و باثبات‌ترین تیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و باشگاهی که خانه ستاره فقید برزیل بود، برای اولین بار در تاریخش سقوط کرد!

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از مرحله گروهی فصل جدید این رقابت‌ها بالا برود.

وب‌گاه تابناک

سپاهان در مرحله حذفی با یکی از چهار تیم الهلال، الاتحاد یا النصر عربستان و یا العین امارات مواجه خواهد شد. به این ترتیب الهلال عربستان سخت‌ترین رقیب سپاهان ایران خواهد بود و العین امارات نیز بهترین قرعه برای شاگردان مورایس به حساب می‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

با مشخص شدن چهره هشت تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امکان تقابل سپاهان با النصر و الهلال بسیار زیاد است.