یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه ورزش سه

الهلال عربستان سزاوار این است که به عنوان تیمی نامیده شود که خورشید قهرمانی هرگز در آن غروب نمی‌کند.

وب‌گاه گسترش

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان در صدر فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان در سال 2023 قرار گرفت و رقیب سنتی آرژانتینی خود را پشت سر گذاشت. براساس اعلام نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو با عبور از لیونل مسی و نیمار، عنوان پردرآمدترین فوتبالیست سال 2023 را از آن خود کرد. رونالدو با درآمد مجموع 260 میلیون دلار، در رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان نیز در رتبه نخست قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو با عبور از لیونل مسی و نیمار، عنوان پردرآمدترین فوتبالیست سال 2023 را از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو عنوان گران‌ترین فوتبالیست دنیا را از کیلیان امباپه پس گرفت و در صدر لیست منتشر شده از طرف نشریه فوربس قرار گرفت. لیونل مسی بعد از او در رتبه دوم قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین رده‌بندی بازیکنان فوتبال جهان براساس رقم حقوقی که از باشگاه‌های خود دریافت می‌کنند، اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه فوربز تازه‌ترین فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر کرد که در آن نفرات زیر به ترتیب پردرآمدرتین‌ها لقب گرفتند. 1- کریستیانو رونالدو 260 میلیون دلار (النصر عربستان) 2- لیونل مسی 135 میلیون دلار (اینترمیامی آمریکا) 3- نیمار جونیور 112 میلیون دلار (الهلال عربستان) 4- امباپه 110 میلیون دلار (پاری‌سن‌ژرمن فرانسه) 5- بنزما 106 میلیون...

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین رده‌بندی بازیکنان فوتبال جهان براساس رقم حقوقی که از باشگاه‌های خود دریافت می‌کنند، اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دو بازیکن الهلال و نساجی را بخاطر درگیری در بازی دو تیم جریمه کرد. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دو بازیکن الهلال و نساجی را بخاطر درگیری در بازی دو تیم جریمه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدافع تیم نساجی از همراهی شاگردان سید مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا برای سه بازی محروم شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع نساجی مازندران با تصمیم کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به سه جلسه محرومیت انضباطی محکوم شد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع تیم نساجی از همراهی شاگردان سید مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا برای سه بازی محروم شد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان الهلال عربستان بخاطر حرکت غیر ورزشی مقابل مدافع نساجی از سه بازی آسیایی محروم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال الهلال عربستان در دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان نساجی بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل اول الهلال در این بازی را میتروویچ ستاره سرشناس تیم عربستانی با ضربه سر به ثمر رساند. توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا به زبان عربی با تمجید از این ستاره و بازپخش گلش در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی نوشت: ضربه سر میتروویچ...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک نساجی پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی با زدن نقاب به تمرین این تیم بازگشت.