شنبه 7 مهر 1403

الکساندریا اوکاسیو کورتز

الکساندریا اوکاسیو کورتز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو دموکرات کنگره آمریکا حمله اسرائیل به رفح واقع را جنایتی غیر قابل دفاع خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو دموکرات کنگره آمریکا به شدت به حمله اسرائیل به رفح انتقاد کرد و آن را غیرقابل دفاع خواند.

خبرگزاری تسنیم

علی کاظم خانلو در یاددادشتی به بررسی کاهش جهانی روابط با رژیم صهیونیستی پس از جنگ غزه پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) از طریق لایحه 771 که از سوی «مایکل مک‌کال» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده بود، حمایت خود را از رژیم صهیونیستی در برابر حماس نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس را با 412 رای موافق و 10 رای مخالف تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:«الکساندریا اوکاسیو کورتز» عضو حزب دموکرات در کنگره آمریکا ضمن آنکه خواستار آتش‌بس در غزه شد، اظهار کرد که «اسرائیل در حال ارتکاب جنایات جنگی است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور اسرائیل در نشست مشترک کنگره گفت بزرگترین چالشی که اسرائیل با آن مواجه است برنامه هسته‌ای ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قبل از سفر قریب الوقوع اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به واشنگتن، رسانه‌های این رژیم اعلام کردند: الکساندریا اوکاسیو کورتز، عضو حزب دموکرات در کنگره آمریکا سخنرانی هرتزوگ در کنگره را تحریم خواهد کرد. به این ترتیب تعداد دموکرات‌هایی که سخنرانی هرتزوگ در مقابل کنگره آمریکا را تحریم خواهند کرد به سه نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قبل از سفر قریب الوقوع اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به واشنگتن، رسانه‌های این رژیم اعلام کردند: الکساندریا اوکاسیو کورتز، عضو حزب دموکرات در کنگره آمریکا سخنرانی هرتزوگ در کنگره را تحریم خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

Bluesky پربازدیدترین‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در اینترنت به شمار می‌رود، اما برای ورود به آن، به دعوت نامه نیاز دارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیلی‌میل در گزارشی به واکنش شهروندان نیویورک به خبر تصمیم پلیس برای استفاده از ربات‌ها پرداخت. این رسانه نوشت: خبر به کارگیری ربات‌های پیشرفته در اداره پلیس نیویورک، نارضایتی شدیدی را در میان ساکنان این شهر برانگیخته و آنها را به اعتراض واداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس گزارش‌های جدید، توئیتر به طور مخفیانه توئیت‌های مربوط به حساب های 35 کاربر ویژه را نسبت به دیگران بیشتر نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر احساس سردرگمی می کنید، باید گفت تنها شما نیستید که به این وضع دچار شده اید. این گزارشی به بررسی اتفاقاتی پرداخت که در یک هفته گذشته در توییتر و برای احراز هویت در این پلتفرم روی داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گفتن این که توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک یک پلتفرم دچار اغتشاش و بی نظمی شده است، حق مطلب را ادا نمی کند. در مدت یک هفته، ایلان ماسک که پس از تکمیل خرید پر کش و قوس 44 میلیارد دلاری توییتر، کنترل این شرکت شبکه اجتماعی را به دست گرفت، سیستم احراز هویت این پلتفرم را منحل و سیستم جدیدی راه‌اندازی کرد که با تاخیرهای متعدد روبرو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جار و جنجالی که حول تیک آبی به پا شده، باعث سردرگمی کاربران عادی، آگهی دهندگان بزرگ و سلبریتی‌ها شده است. این پلتفرم اکنون با حسابهای جعلی و تقلیدی روبرو شده و تلاشش برای مقابله با آنها به نظر، موثر نبوده است زیرا ایلان ماسک هفته گذشته نیمی از کارمندان توییتر را اخراج کرد و در نتیجه نظارت بر محتوا در این پلتفرم، به میزان قابل ملاحظه ای کمتر شده است.