شنبه 7 مهر 1403

الکساندریا اوکاسیو کورتز

الکساندریا اوکاسیو کورتز

وب‌گاه عصر ایران

رافلو یکی از سلبریتی‌هایی است که از سیاست ماسک برای دریافت تیک آبی انتقاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره قطر، چهارشنبه هفته گذشته هنگام پوشش خبری در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه پناهندگان جنین در کرانه باختری اشغالی توسط نیروهای مسلح اسرائیل هدف گلوله قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

"سازمان آتش‌نشانی نیویورک سیتی" اعلام کرد که سگ‌های رباتیک شرکت "بوستون داینامیکس" را به عنوان جدیدترین نیروهای خود استخدام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اوضاع برای دموکرات‌ها در کاخ سفید از دید بسیاری از تحلیلگران برای ورود به انتخابات میان‌دوره‌ای و در نهایت رقابت‌های 2024 چندان بر وفق مراد نیست. در سوی مقابل، جمهوریخواهان هم دچار انشقاقی بی‌سابقه‌اند که عامل اصلی آن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید ایگناتیوس که به خاطر تالیف کتاب های جالبش معروف است، احتمالاتی جدی و شوخی برای سال جدید میلادی مطرح کرده و در انتها پیش‌بینی‌های مورد نظر خود را آورده است.

وب‌گاه فرارو

یک دلیل آنکه گفتگو‌های آنلاین تا این اندازه پرخشونت‌اند آن است که اساسا به همین منظور طراحی شده‌اند. پژوهش‌ها نشان می‌دهند محتوایی که خواننده را به خشم می‌آورد بیشتر احتمال اشتراک‌گذاری دارد. کاربرانی که پیام‌های خشونت‌آمیز پست می‌کنند، لایک و ریتوییت بیشتری دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

نباید از مخالفت با دیگران بترسیم یا بپرهیزیم؛ باید روش درست مخالفت‌کردن را بیاموزیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرزمین های اشغالی فلسطین از آغاز ماه جدید میلادی (می) شاهد دورتازه جنایات رژیم صهیونیستی بوده‌اند که با احکام ظالمانه دادگاههای این رژیم در پی بیرون راندن ساکنان منطقه شیخ جراح پس از چندین دهه مبارزه حقوقی فلسطینیان و غصب خانه و کاشانه آنها به نفع شهرک نشینان صهیونیست مواجه شده‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه ونزوئلا اقدام فوری سازمان ملل و اتخاذ موضع بی‌طرف در قبال افزایش تنش‌ها در فلسطین اشغالی را خواستار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بار دیگر بر جانب‌داری از رژیم صهیونیستی در خصوص تحولات فلسطین تأکید کرد. به نوشته نشریه «بلومبرگ»، بایدن ضمن اشاره به اینکه می‌خواهد کاهش حملات راکتی در فلسطین اشغالی را شاهد باشد گفت احتمالا گفت‌وگوهای بیشتری با رهبران منطقه خواهد داشت. رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی مدعی شد: «یکی از چیزهایی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بیست‌وپنج قانونگذار آمریکایی در نامه‌ای به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور خواستار محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و اخراج ساکنان محله «شیخ جراح» از قدس اشغالی شدند. به نوشته روزنامه «هاآرتص»، این اعضای کنگره آمریکا که از حزب دموکرات بودند، از بلینکن خواستند ضمن محکوم کردن برنامه رژیم صهونیستی برای تصرف اراضی فلسطینیان،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نظرسنجی‌های جدید حکایت از آن دارند که جو بایدن با «اختلاف چشمگیر» از دونالد ترامپ در جلب حمایت لاتین تبارها جلو افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهار تن از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مایک پمپئو خواستند تا در صورت اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بخش‌هایی از کرانه باختری، کمک‌های ایالت متحده به این رژیم قطع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی در استفاده از برنامه FaceApp اینبار سراغ سیاستمداران آمریکایی رفته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اوکاسیو کورتز» نماینده دموکرات آمریکا، شهروندان لاتین‌تبار آمریکایی را به رأی دادن در مقابله با «خطر» ترامپ «بی حد و حصر» فراخواند.