شنبه 7 مهر 1403

الکسیس سانچز

الکسیس سانچز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشریه توتومرکاتو وب در گزارشی نوشت که اینتر به دلیل عدم توافق با پورتو تصمیم دارد با مهاجمان کنونی خود به مسیرش ادامه دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید، منچستریونایتد و آرسنال به برتری رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم های بایرن مونیخ و اینتر موفق شدند حریفانشان را شکست دهند.

وب‌گاه ورزش سه

الکسیس سانچز که امسال تابستان به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست اولین گلش برای نراتزوری را در چمپیونزلیگ و در بازی امشب مقابل سالزبورگ به ثمر رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد. انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد. به گزارش عرشه آنلاین، بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

وب‌گاه منیبان

روزنامه گاتزتا دلا اسپورت از تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی در همین نقل و انتقالات زمستانی خبر داد. به گزارش منیبان، بزرگترین روزنامه ورزشی ایتالیا در خبری شبانه، از شتاب گرفتن اینتر برای جذب مهدی طارمی خبر داد و نوشت که هدف نراتزوری این است تا مهاجم ایرانی را در همین ژانویه به خدمت بگیرد هر چند که یک گزینه جانشین نیز برای او وجود دارد. مصدومیت آرناتوویچ و عملکرد ضعیف این بازیکن و الکسیس...

وب‌گاه گسترش

روزنامه گاتزتا دلا اسپورت از تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی در همین نقل و انتقالات زمستانی خبر داد. بزرگترین روزنامه ورزشی ایتالیا در خبری شبانه، از شتاب گرفتن اینتر برای جذب مهدی طارمی خبر داد و نوشت که هدف نراتزوری این است تا مهاجم ایرانی را در همین ژانویه به خدمت بگیرد هر چند که یک گزینه جانشین نیز برای او وجود دارد. مصدومیت آرناتوویچ و عملکرد ضعیف این بازیکن و الکسیس سانچز باعث شده...

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه گاتزتا دلا اسپورت از تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی در همین نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود، تصویری از مهدی طارمی را روی صفحه نخستش برد و نوشت که اینتر می خواهد او را در همین زمستان به خدمت بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصدومیت مهاجمان اینتر به نفع ستاره تیم ملی ایران شد.