سه‌شنبه 10 مهر 1403

امام جمعه ارومیه: احداث مساجد عمل به آیه صریح قرآن کریم است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه ارومیه: احداث مساجد عمل به آیه صریح قرآن کریم است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت احداث مساجد در دین مبین اسلام گفت: اهتمام به احداث مساجد در سطح شهر، عمل به آیه صریح قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مسجد امام رضا (ع) در منطقه گلشهر ارومیه با قدردانی از جامعه روحانیت این منطقه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ساخت مسجد در این محله افزود: خداوند متعال در قرآن کریم، مومنان و اهل ایمان را آبادکنندگان مساجد معرفی می‌فرماید و این اقدام نشان از ایمان و اعتقاد همه کسانی است که در این مسیر قدم برداشته اند.

وی اضافه کرد: در آستانه ولادت باسعات امام رضا (ع)، آرزوی ساکنان گلشهر با کلنگ زنی مسجد امام رضا (ع) تحقق یافت که باید از دست‌اندرکاران و بانیان احداث آن قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار امیدواری کرد که چنین حرکت‌های فرهنگی و مذهبی همچنان تداوم داشته باشد و شاهد امر ساخت مسجد به همت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسوولان در محلات مختلف شهر بود.

مسجد امام رضا (ع) گلشهر با پیگیری اهالی، شهردار و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه و توسط شهرداری احداث میشود.

این منطقه به علت احداث مساکن مهر، نیاز بسیار زیادی به مسجد داشت که ساخت آن، می‌تواند در توسعه دینی منطقه نقش مهمی داشته باشد.

*س_برچسب‌ها_س*