پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همبستگی ملی بهترین پادزهر برای تفرقه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، گفت: هر اظهارنظری که به همبستگی، وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند، حرف دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارزه معتقد به روشنگری در پرونده حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای در خصوص حمله ایران به اسرائیل نوشت: ارزشمندی این اقدام رزمندگان اسلام نه‌فقط به شکستن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها و اعاده‌ی حق دفاع مشروع و تنبیه صهیونیست‌های شرور، بلکه به پیوند آن به ایمان، اخلاص و رشادت برآمده از فرهنگ دینی و جهادی است که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) فصل جدیدی در تاریخ ایران عزیز رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 56 و همزمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی مردم، جمعی از روحانیون حاضر در تهران (با پیگیری شهید مطهری) در صدد بر آمدند تا تشکیلاتی عمل کنند بنابراین تعدادی از آنان دور هم جمع شده و اساسنامه ای تنظیم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شورای وحدت برای تحول با پیام آیت الله موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت و تعدادی از منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست شورای وحدت برای تحول با پیام آیت الله موحدی کرمانی، رییس شورای مرکز جامعه روحانیت و نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شورای وحدت برای تحول با پیام آیت الله موحدی کرمانی، رییس شورای مرکز جامعه روحانیت و نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیانیه ها و اطلاعیه های موجود در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت مبارز با امضای آیت‌الله مهدوی کنی و یا جبهه مشارکت که دبیر کل وقت آن محمدرضا خاتمی بود هر یک به صورت جداگانه از مردم جهت شرکت در روز قدس دعوت می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته اهمیت بسزایی برای جهان اسلام دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: راهپیمایی امسال روز قدس به دلیل طوفان‌الاقصی اهمیت بسزایی دارد چرا که این جریان دستاوردهای ارزشمندی برای جهان اسلام داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از یک لیست انتخاباتی مربوط به انتخابات مجلس اول را میبینید که امضای آیت الله خامنه ای پای آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به نقش مردم در تحقق شعار سال خواهیم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجودی که آیت الله بروجردی دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند اما فتاوای مذهبی و موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در عصر پهلوی پسر موجب شد عده ای ایشان را مرجع تقلیدی محافظه کار و دسته ای دیگر مرجع تقلیدی فعال در حوزه سیاسی بدانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تکثر لیست‌های انتخاباتی در تهران سبب شد، سرنوشت بیشتر نمایندگان این شهر به انتخابات دور دوم گره بخورد.