سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

امام جمعه همدان: همکاری مردم در مدیریت مصرف برای رفع مشکل کم‌آبی بسیار راهگشا است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه همدان: همکاری مردم در مدیریت مصرف برای رفع مشکل کم‌آبی بسیار راهگشا است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه همکاری مردم با مسوولین در مدیریت مصرف برای رفع مشکل کم آبی بسیار راهگشاست، گفت: مسوولان نیز باید هر چه سریع‌تر در خصوص وارد مدار کردن چاه‌های آب اطراف شهر همدان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنج‌شنبه در بازدید از تصفیه خانه شهرک بهشتی همدان ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم در تحمل شرایط ناشی از خشکسالی کم آبی، افزود: بهترین پاسخ به صبر و حوصله مردم، اقدام جهادی برای حل مشکل آب از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک اولویت و در اسرع وقت است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که طرح آبرسانی بین حوضه ای به همدان تکمیل شده و به بهره برداری برسد، مسئولان باید برنامه مشخصی برای تامین آب مصرفی و یا زمان بندی مشخص مدیریت آب را ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه انتقال آب بین حوضه ای سد تالوار به همدان که 18 سال بر روی زمین مانده، در طول 6 ماه و یکسال کار سختی است، اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل و اجرایی شدن این طرح برای رفع مشکل آب شهر همدان باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: در روزهای اخیر قطعی آب در برخی از مناطق شهر به 24 ساعت نیز رسیده که در این زمینه عدم اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از قطعی شبکه آب به صورت اضطراری اتفاق می‌افتد و خارج از برنامه است، اظهار داشت: با وجود تلاش شبانه روزی مسوولان لازم است که متولیان با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق موضوه توجه جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی بروز مشکلاتی ناشی از کمبود آب به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب استان از مجموعه تصفیه خانه آب شهرک بهشتی همدان بازدید کرد.

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: همکاری مردم در مدیریت مصرف برای رفع مشکل کم‌آبی بسیار راهگشا است 2