چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

وب‌گاه عصر ایران

یک خودرو در میدان امام حسین با درخت برخورد کرد و موتور و گیربکس آن به آن طرف خیابان پرتاب شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله جوادی آملی، مبلغ فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه، سه کیلو گندم، برنج و مانند آنها و یا معادل قیمت آنها را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور و دستیار عالی فرمانده کل قوا گفت که باید به اسرائیل و حامی اصلی‌اش آمریکا یادآوری کرد مجازات پشیمان‌کننده از جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق قطعی و اغماض‌ناپذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است. سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است. «سرلشکر سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی شهادت سردار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت شهادت سردار زاهدی تاکید کرد: خون‌های پاک این عزیزان و دیگر شهدای مقاومت، زوال و نابودی اشغالگران فلسطین و آزادی قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: استانداری اصفهان روز شنبه 18 فروردین ماه را به مناسبت شهادت سردار محمدرضا زاهدی در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت که استانداری اصفهان روز شنبه 18 فروردین ماه را به مناسبت شهادت سردار محمدرضا زاهدی در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

وب‌گاه الف

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه پیکر مطهر شهداری عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق، در روز قدس در تهران تشییع می‌شود، گفت: سخنران این مراسم سردار «حسین سلامی» است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر سینما و مدرس دانشگاه گفت: ویژه برنامه‌های نوروزی سال 1403، چون با ایام ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده از دو ویژگی خاص برخوردار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محله ابراهیم آباد بروجرد، منطقه ای در پایین شهر امروز حال و هوای متفاوت تری با دیگر روزها داشت از کوچه های تنگ و باریک که عبور می کنی از همان ابتدای کوچه داربست پارچه های سیاه و بنرهای بزرگ با تصویر شهید «عباس صالحی روزبهانی» نشان از روزی متفاوت این محله با همه روزهایش دارد.