چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبیله بنی اسد عراق با نگارش نامه ای خطاب به آیت الله سیستانی مدعی مالکیت بر حرمین امام حسین و حضرت عباس در کربلا شد. قبیله بنی اسد عراق با نگارش نامه ای خطاب به آیت الله سیستانی مدعی مالکیت بر حرمین امام حسین و حضرت عباس در کربلا شد. به گزارش عرشه آنلاین، قبیله بنی اسد براساس منابع تاریخی خود در پیامی خطاب به آیت‌الله سیستانی ادعا کرد: حرم عباسی و حسینی مال ماست. امام حسین (ع) زمین...

وب‌گاه مشرق نیوز

قبیله بنی اسد عراق با نگارش نامه ای خطاب به آیت الله سیستانی مدعی مالکیت بر حرمین امام حسین و حضرت عباس در کربلا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زائران کربلا هم‌زمان با اول شوال با تبریک عید سعید فطر، در صفوفی منظم نماز عید فطر را در بین‌الحرمین اقامه کردند.

وب‌گاه فرارو

شب اول ماه شوال که مصادف است با شب عید فطر از جمله شب‌هایی که در همه شب‌های سال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری تسنیم

شب و روز عید فطر از مهمترین لحظات در طول سال است که اعمال مهمی برای آن توصیه شده است.

خبرگزاری تسنیم

آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه در مجتمع تجاری 20 واحدی با تلاش آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی مهار و خاموش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از امام رضا (ع)، نقل شده که روز فطر عید قرار داده شده تا مسلمانان در آن روز گرد هم آیند و خداوند را برای نعمت‌هایی که به آنان داده ستایش کنند، و از همین رو تکبیر در نماز آن بیش از روزهای دیگر قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس می‌گوید «در کنار فهرست اعضای سپاه که در سوریه، در جنگ با داعش کشته شده‌اند، ردیف بلندی هم از فرماندهان و مستشاران این نیرو وجود دارد که جان‌شان را در حملات اسرائیل از دست داده‌اند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گزارش بی‌بی‌سی، از یک‌سو ننگ برای داعش است که تظاهر به مبارزه با دشمنان اسلام می‌کند، اما با منفورترین دشمنان اسلام و بشریت (رژیم اشغالگر قدس / قاتل بیش از 40 هزار مسلمان مظلوم در غزه)، هم‌جبهه شده است. در عین حال، از وجهی دیگر، ننگ مضاعفی برای رژیم بی‌آبروی صهیونیستی است که در کنار گروهی بدنام و تروریست و جنایتکار ایستاده است. از منظر سوم و مهم‌تر،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.

خبرگزاری تسنیم

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان قدیمی دفاع مقدس در لشگر 14 امام حسین (ع) و از همرزمان شهید حسین خرازی بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیار اصرار دارد ایران را درگیر جنگ کند، گفت: تدبیری که در نظام اسلامی دیده شد این بود که ما در هر حال انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از برکت سفره الهی بهره‌مند شویم، برکتی که بندگان هر روزه می‌توانند با خواندن ادعیه‌های مناسب هر روز بهره ببرند. به همین مناسبت، همراه با شما دعای روز بیست وهشتم ماه مبارک رمضان را با هم می‌خوانیم. «اللهم وفر حظی فیهِ من النوافِلِ واکرِمنی فیهِ باحضارِ المَسائِلِ وقَربِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشغَلُهُ...

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه مجمع کسانی است که در آیه آخر سوره فتح به آن اشاره شده است، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید: «مُحَمَد رَسُولُ اللَهِ وَالَذِینَ مَعَهُ أَشِدَاءُ عَلَی الکُفَارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (یکشنبه، 19 فروردین) در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران که به میزبانی نیروی هوافضا برگزار شد، ضمن اشاره به شهادت سردار زاهدی گفت: هفته گذشته ساعاتی قبل از این آخرین جلسه با برادر فداکار و سردار شهید محمدرضا زاهدی برگزار کردیم. وی ادامه داد: اکنون یک هفته است که او از این زمین خاکی به عرش...