جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عصر ایران

شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی یکی از مهمترین رده‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) رسید و مبدأ تحولات بسیاری در این یگان و در پرورش رزمندگان جبهه مقاومت شد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش ملی علوم و فناوری‌های نوظهور و شالوده‌شکن در حوزه‌های دفاعی - امنیتی که امروز پنجشنبه در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه انسان هنگامی که تحقیق و پژوهش می‌کند، به اندیشه‌هایی برمی‌خورد که می‌تواند دنیا را روشن کرد، گفت: خداوند هر انسانی را که خلق می‌کند در وجود آن علم، شیفتگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر حیدری با بیان اینکه عملیات وعده صادق نابودی رژیم صهیونیستی را چند قدم جلو انداخت، تاکید کرد: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کربلا، روضه مصوری است که حتی وقتی خیلی ساده و بی‌روضه از آن حرف می‌زنیم، اثر خودش را بر جان مخاطب می‌گذارد. کتاب ابهری قلب‌های فرزندانمان را راهی سفر ایمانی قشنگی می‌کند که دست آخر ارتباط عمیق‌تری با اباعبدالله (ع) پیدا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که عملیات وعده صادق نابودی رژیم صهیونیستی را چند قدم جلو انداخت.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-4| سردار اکبر رحیمی می‌گوید: شهید حاج رحیمی در راه اندازی مراکز آموزشی در افغانستان مثمرثمر بود و همچنین مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در نیروی زمینی ارتش قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور و فالوده شکن شکل گرفته است و قطعا اگر در این حوزه به صورت جهادی گام برنداریم از دنیا عقب خواهیم افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین تمرین تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران از ورود واگن‌های وارداتی چینی از بهمن ماه امسال به حوزه حمل و نقل پایتخت خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز