جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 14 شهر تهران از افتتاح فاز جدید شهرداری بسیج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانسجو، محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و ستاد مدیریت بحران به منظور تأمین آب شرب در مواقع بحرانی برای حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی مخازن دفنی احداث شده به آب شرب متصل شدند. وی ادامه داد: در صورت وقوع بحران سیل، زلزله و... در شهر و شکستگی لوله‌های آب، این مخازن 100 متر مکعبی از جنس فولاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه تهران درباره شرط مذاکرات ایران با آمریکا، گفت: هر چند ما با آمریکا دارای بیشترین تعارضات هستیم اما این نوع تعارضات، لاینحل نیست و می‌توان از طریق مذاکره عادلانه برد - برد به توافق قابل قبول رسید؛ مشروط بر آنکه طرف مقابل از خود حسن نیت نشان دهد‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه تهران درباره شرط مذاکرات ایران با آمریکا، گفت: هر چند ما با آمریکا دارای بیشترین تعارضات هستیم اما این نوع تعارضات، لاینحل نیست و می‌توان از طریق مذاکره عادلانه برد - برد به توافق قابل قبول رسید؛ مشروط بر آنکه طرف مقابل از خود حسن نیت نشان دهد‌.

وب‌گاه الف

از اردوگاه اصلاحات همچون انتخابات سه ماه پیش چندصدایی شنیده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پنجمین همایش بین‌المللی صلح و حل منازعه که امروز دوشنبه 7 خرداد ماه در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: یکی از وجوه مشترکی که می‌شود برای همه جوامع فارغ از هر نوع نژاد، جنسیت، اقلیم، فرهنگ و مذهبی بیان کرد، این است که همه به دنبال عدالت واقعی هستند و تحقق عدالت جزو...

خبرگزاری تسنیم

امروز سالروز سفر ابدی یکی از بزرگان دوبله ایران است. پرویز بهرام که نیاز به معرفی ندارد و هنوز هم «راز بقا» و خیلی از آثار دیگر همچون روایتگری‌اش در سریال «امام علی (ع)» از یادها نمی‌رود.

خبرگزاری تسنیم

پل تقاطع غیرهمسطح خیابان 35 متری شهید افتخاری با بزرگراه امام علی (ع) که سال‌ها به صورت نیمه‌کاره رها شده بود با تملک آخرین معارض ملکی وارد فاز تکمیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

حجه الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در خاطره ای از گفت و گوی امام علی (ع) و مرحوم سید ابراهیم رئیسی گفت...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز در مجلس گفت: با حضور سلایق و افراد مختلف در شرایط دشوار کنونی می توان این مشارکت را افزایش داد آن هم در وضعیت دشوار کنونی که بدلیل فاجعه فقدان رییس جمهور به اجبار باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

وب‌گاه الف

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز با اعلام خبر آمادگی برای کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: قصدم از شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردمی و آوردن برخی افراد...

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم 29 ساله شمس آذر قزوین از شرایط بازیکنان این تیم پیش از جدال مقابل پرسپولیس گفت.