جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر وجود ناخالصی در سکه‌های حراجی بانک‌مرکزی مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرهنگ مومنی، رتبه سوم بیشترین تصادفات به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه 3 درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ داده است.

وب‌گاه الف

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سه بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرگ‌بارترین بزرگراه‌های پایتخت در تصادفات رانندگی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد. بزرگراه مرگبار تهران را بشناسید معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در معابر تهران گفت: بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است و از شمال شرق تهران تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد، به همین دلیل نیز این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد و بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران نیز مربوط به همین مسیر است و 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه آزادگان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای همت، نواب، زین الدین، بابایی، حکیم، آبشناسان و چمران پر تردد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه ورزش سه

فینال جام حذفی قطعا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

وب‌گاه گسترش

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادام که یکان‌یکان مردم به اندازه وسع خود در مقابل سخنان غلط برخی رجال سیاسی واکنش نشان ندهند؛ بیشتر شدن سرعت حل مشکلات با چالش مواجه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

در نظام تجلیات میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین...