یک‌شنبه 8 مهر 1403

امباپه بالاخره به رئال می‌رود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
امباپه بالاخره به رئال می‌رود؟

رسانه‌های فرانسوی از جزییات پیوستن کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید پرده برداشتند.

به گزارش اکیپ، مدت‌هاست که رسانه‌ها درباره انتقال احتمالی کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید بحث می‌کنند. به گفته مسئولان پاری سن ژرمن، ام‌باپه تابستان امسال با مبلغ 250 میلیون یورو راهی رئال مادرید خواهد شد. این در حالی است که نشریه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال مادرید حاضر نیست چنین مبلغی را خرج کند.

به گزارش PSG Community، کیلیان ام‌باپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن تابستان امسال به رئال مادرید خواهد رفت. فلورنتینو پرس، رییس باشگاه اسپانیایی و ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن، پیش از این بر سر انتقال این مهاجم به توافق رسیده‌اند. خاطرنشان می‌شود که رئال مادرید 250 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد که 50 میلیون یورو آن بندهای پاداش است.

بحث جدایی ام‌باپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید مدت‌هاست مطرح شده است. در ابتدای سال 2022، تعدادی از رسانه‌ها مدعی شدند که این مهاجم با تیم مادریدی قرارداد امضا کرده است. با این حال او از رفتن به رئال مادرید خودداری کرد.

قرارداد فعلی این مهاجم در تابستان 2024 به پایان می‌رسد و او از گزینه تمدید خودکار قرارداد خودداری کرده است. ام‌باپه تا 31 جولای 2023 حق دارد این گزینه را فعال کند اگر این کار را انجام ندهد، در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد شد.

ام‌باپه در فصل قبل، 43 بازی برای باشگاه فرانسوی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 41 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد. او از سال 2018 برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند و با این تیم پنج بار قهرمان فرانسه و سه بار قهرمان جام حذفی فرانسه شد. این مهاجم با تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 و نایب قهرمان سال 2022 شد.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

امباپه بالاخره به رئال می‌رود؟ 2