پنج‌شنبه 5 مهر 1403

امروز باید از این برد لذت ببریم؛/ گاریدو: ممکن بود یک - هیچ از استقلال ببازیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امروز باید از این برد لذت ببریم؛/ گاریدو: ممکن بود یک - هیچ از استقلال ببازیم!

گاریدو، سرمربی پرسپولیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دربی پرداخت‌.

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس بعد از برد در اولین دربی خود در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: معمولا نکته اول این است که در تمام دنیا در فوتبال نتیجه را تعقیب می‌کنند. هیچ فرد نمی‌توانست تحلیل دیگری با نتیجه متفاوت از این نتیجه‌. یک صحنه یا یک حرکت می‌تواند نظر همه را تغییر بدهد و شرایط را عوض کند. یک سرمربی همیشه وابسته به نتایجش است و هر اتفاقی بیفتد، وقتی می‌برید همه چیز خوب است‌. با شناخت من از فوتبال امروز باید از شرایط ایجاد شده لذت ببریم چون تمام کارهای‌مان درست از آب درآمد‌. کار می‌توانست همین شکل باشد و تنها با یک حرکت نتیجه تغییر پیدا می‌کرد‌.

او در ادامه صحب‌هایش در مورد نتیجه بازی گفت: باید متوجه باشیم که این فوتبال است. امروز همه ما خیلی خوشحال هستیم. باید به تیم تبریک بگوییم‌. خیلی بازی خوبی انجام دادیم. همانطور که گفتم نتیجه با همین بازی می توانست با یک حرکت تغییر پیدا کند. می‌توانستیم یک - هیچ ببازیم یا صفر صفر یا اینکه دقیقه آخر گل بزنند و مساوی شود. کار همان کار بود و در طول هفته همین شکل بود و انتخاب‌های سرمربی هم همین‌ها بود. من نظرم را در مورد فوتبال تکرار کردم.

گاریدو در خصوص علت پیروزی پرسپولیس می‌گوید: ما چرا بازی را بردیم؟ چون همه بازیکنان‌مان خیلی خوب بودند و بازی خوبی انجام دادند با وجود اینکه سختی بازی را هم می‌دانستند و سختی‌هایی که استقلال به ما تحمیل کرد. من فکر می‌کنم از نظر تاکتیکی تمرکز بالایی داشتند و همه چیزی که خواسته بودم را انجام دادند‌. می‌توانم نام چند بازیکن را برجسته کنم اما این کار را نمی‌کنم چون همه کار خیلی خوبی انجام دادند و همه کارهایی که نیاز بود انجام دادند. من فکر می‌کنم کم کم کنترل بازی را از دست گرفتیم. لحظاتی در بازی بود که حس می‌کردیم واقعا می‌توانیم بازی را ببریم. همیشه استقلال خطر ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد تردید پیدا کنیم.

ادامه دارد‌...