چهارشنبه 18 مهر 1403

فجر 0 - 2 پیکان / لیگ یک / پیروز بالاخره صدر را از دست داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فجر 0 - 2 پیکان / لیگ یک / پیروز بالاخره صدر را از دست داد

دومین برد متوالی شاگردان روانخواه آنها را به جدیدترین صدرنشین لیگ یک تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین مسابقه هفته ششم لیگ یک بین دو تیم فجر سپاسی شیراز و پیکان تهران در حالی برگزار شد که تصاحب صدر جدول مهمترین خواسته آنها از این بازی بود. دیداری که در همان نیمه اول نتیجه نهایی آن رقم خورد و امید روانخواه توانست مچ پیروز قربانی را بخواباند.

دو تیم با این ترکیب بازی را شروع کردند: فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، علی نجفی، ساسان جعفری‌کیا، سینا شاه‌عباسی، علی نبی‌زاده، میثم مرادی، سجاد جعفری، حسین شهابی، امیر طاهر، حسین ساکی، امید افشون. پیکان: حسین شهریاری، دانیال جهانبخش، سعید ایرانخواه، رضا رضایی، عبدالکریم اسلامی، مجتبی حق‌دوست، محمدرضا غبییشاوی، بهزاد نوروزی، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان جهان، امیرحسین عزیزی.

نیمه اول به شکلی باورنکردنی برای پیکان شروع شد و آنها در همان ثانیه های ابتدایی با رضا رضایی به گل اول دست پیدا کردند تا سریعترین گل این فصل مسابقات را هم به نام خود ثبت کرده باشند. بعد از این گل، تیم پیکان عقب ننشست و در دقیقه 30 روی شوت غیرقابل مهار و دیدنی سامان نریمان جهان به گل دوم رسیدند. نیمه دوم نیز پیکان بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بود و فجر هر چه تلاش کرد نتوانست به بازی برگردد.

با این نتیجه حالا فجر سپاسی پس از 5 هفته صدرنشینی، این جایگاه را به پیکان هدیه داد و خودش با یک امتیاز کمتر یعنی 12 امتیاز به رده دوم سقوط کرد. این دومین باخت متوالی فجر و دومین برد متوالی پیکان بود.

فجر 0 - 2 پیکان / لیگ یک / پیروز بالاخره صدر را از دست داد 2
فجر 0 - 2 پیکان / لیگ یک / پیروز بالاخره صدر را از دست داد 3