پنج‌شنبه 3 آبان 1403

امروز درگیر جنگ ترکیبی با دشمن هستیم / حامیان "اعدام نکنید" بانیان نا امنی در کشور هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امروز درگیر جنگ ترکیبی با دشمن هستیم / حامیان "اعدام نکنید" بانیان نا امنی در کشور هستند

دبیر هفته نامه صبح صادق: دشمن امروز با تمام توان و با جنگ ترکیبی به میدان آمده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی حیدری"، دبیر هفته نامه صبح صادق در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در طول 40 سال گذشته در مقاطع مختلف و به شیوه های مختلف انواع جنگ های امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از سوی امریکاییها و جریان سلطه علیه ملت ما اعمال شد و همه آنها با ایستادگی مردم با شکست مواجه گردید.

وی افزود: که امروزه ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و دشمن در همه ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بر علیه ما در فضای مجازی و حقیقی در حال فعالیت می باشد.

حیدری در ادامه گفت: در زمان کنونی که جریان سعودی و عربستان و آلبانی نشینان با استخدام افراد بی شماری در حال تولید توییت و پیام و انتشار اخبار دروغ برای جوانان ایران می باشند داشتن سواد رسانه یک امر ضروری و لازم در جامعه می باشد.

دبیر هفته نامه صبح صادق در ادامه خاطر نشان کرد: سواد رسانه یک مهارت است مهارتی که به داشتن مدرک تحصیلی بالا ارتباطی ندارد و ممکن است فردی با مدرک دیپلم دارای سواد رسانه ای بالایی باشد.

وی تصریح کرد: کسی ک دارای سواد رسانه است هر خبری را قبول نمی کند و با دقت و توجه اخبار واقعی را از اخبار غلط و شایعه و فریب تشخیص می دهد. کسانی که این بصیرت را دارا می باشند باید راهنمای نوجوانان، جوانان و افرادی که توانایی تشخیص اخبار راست و غلط را ندارند بوده و به روشنگری بپردازند.

حیدری یادآور شد: حامیان "اعدام نکنید" بانیان نا امنی در کشور هستند و برخی از آن ها همگام با دشمنان انقلاب اسلامی شده اند.

انتهای پیام / ر