شنبه 29 اردیبهشت 1403

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، با حضور دکتر محمد حسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دکتر مهدی اخوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) تفاهم نامه مابین سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول امضا شد. در این جلسه ابتدا رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اشرافیت...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، با حضور دکتر محمد حسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دکتر مهدی اخوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) تفاهم نامه مابین سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول امضا شد. در این جلسه ابتدا رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اشرافیت و خلاقیت و توانمندی‌هایی شرکت ارتباطات سیار ایران در زمینه اطلاع رسانی بموقع و همچنین پیشگیری از حوادث دارد، نیازمند همکاری بیشتر از گذشته هستیم.

دکتر محمد حسن نامی گفت: بمنظور پیشگیری از حوادث طبیعی که مورد نظر در ابلاغیه مقام معظم رهبری است. ما برای حفظ جان و مال مردم نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های توانمند در این زمینه هستیم، که همراه اول نقش مهمی در این مورد دارد و خواهد داشت.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: متاسفانه مصوبات شورای عالی شهرسازی در جهت ساخت و ساز درست عمل نمیشود و این باعث خسارات عمده در حوادث میشود.

وی گفت: برای پیشگیری در حوادث استفاده از فناوری‌های نوین و بروز، آموزش در فضای رسانه و مجازی نقش مهم و اصلی را دارد.

در ادامه این جلسه، دکتر مهدی اخوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول در تمامی حوادث همراه مردم بوده و هشدار‌های ارسالی در حوادث سیل و کولاک اخیر نقش مهمی را در مدیریت بحران ایفا کرد.

وی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی برنامه آموزشی شاد را از ظرفیت‌های خوب همراه اول جهت اطلاع رسانی و همچنین آموزش دانش آموزان برشمرد و افزود: عدم اطلاع رسانی دقیق و بموقع ضرر‌های زیادی برای کشور داشته که این نقص‌ها برطرف و کم شده است.