یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

امکان خرید اینترنتی با کالابرگ به زودی فراهم خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
امکان خرید اینترنتی با کالابرگ به زودی فراهم خواهد شد

معاون وزیر رفاه گفت: ورژن جدید برنامه شبکه ملی اعتبار (شما) تا چند روز آینده به روزرسانی خواهد شد.

علیرضا عسگریان معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که پیامک واریز اعتبار را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی شما و وارد کردن کد #1463*500*، از شرایط اعتبارشان آگاه شوند.

وی همچنین با بیان اینکه نسخه جدید برنامه کاربردی شما بسیار دقیق‌تر شده است، گفت: این برنامه تا یکی دو روز آینده به روزرسانی خواهد شد و در این نسخه، در بخش پرسش و پاسخ، امکان تعامل فراهم شده است.

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص اینکه افراد چگونه می‌توانند به لیست فروشگاه‌های فعال طرح کالابرگ الکترونیک دسترسی داشته باشند گفت: لیست 58 هزار فروشگاه فعال در برنامه کاربردی "شما" مشخص است و زمانی که GPS تلفن همراه روشن باشد، از طریق این برنامه تمام مغازه‌های اطراف که در این طرح فعال هستند به کاربر نشان داده می‌شوند.

عسگریان درخصوص امکان خرید اینترنتی در این طرح نیز گفت: به زودی امکان خرید اینترنتی با استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک فراهم خواهد شد.

وی در ادامه درباره استقرار سامانه تلفنی در اجرای طرح کالابرگ اظهار کرد: این سامانه در حال تکمیل است و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر استقرار مرکز تماس (کال سنتر)، اظهار کرد: خوشبختانه کنار مرکز تماس، در برنامه کاربردی "شما" به خیلی از سوالات مردم پاسخ داده شده است.

عسگریان خاطرنشان کرد: سیاست ما در ارتباط با طرح کالا برگ بر روی تامین سبد غذایی مردم و تامین ویتامین‌ها و کالری‌های مورد نیاز آنان متمرکز است و این اقلام در آینده با بررسی‌های لازم می‌تواند افزایش یابد. تا پیش از این 9 قلم کالا شامل پنیر، شیر کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست و قند و شکر در این طرح پیش بینی شده بود و مردم می‌توانستند با استفاده از اعتبار یارانه خود در هر ماه این اقلام را از هر عنوان و برند و نشان تجاری خریداری کنند، ولی در حال حاضر با افزوده شدن اقلام پروتئینی، حبوبات و گوشت منجمد گوساله امکان خرید 11 قلم کالای اساسی برای متقاضیان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون