چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

وب‌گاه گسترش

بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، درباره اجرای طرح فروش اینترنتی دارو، اظهار کرد: فروش اینترنتی دارو به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

وب‌گاه فرارو

چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت:«آیین نامه توزیع اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مجموعه‌های ذینفع ابلاغ می شود. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها در پایان فروردین ماه منتظر ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مقاله، بهترین روش برای خرید دستگاه یو پی اس آلجا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای شما شرح می دهیم. اگر قصد خرید یو پی اس آلجا را دارید، باید در مورد دو مسئله اطلاعات کافی داشته باشید: اول این‌که کدام مدل نیاز ما را برطرف می‌کند؟ و دوم این‌که یو پی اس آلجا را از کجا بخریم؟ مورد اول بعد از مشورت با متخصص مشخص می‌شود. اما سوال مهم‌تر این است که برای خرید دستگاه یو پی اس آلجا،...

وب‌گاه فرارو

یک متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک متخصص ظب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع کالا برگ و یارانه معیشتی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود. کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود. به گزارش عرشه آنلاین، آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوریکه در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».

وب‌گاه مشرق نیوز

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاده است و در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهدشد.

وب‌گاه گسترش

تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم) را در روز دوشنبه، دو هزار و 741 میلیارد تومان نشان می‌داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1404-1403 برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه 28 فروردین، آغاز می‌شود.

وب‌گاه الف

زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1404-1403 برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه 28 فروردین، آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1404-1403 برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی اعلام شد.