شنبه 29 اردیبهشت 1403

امیدوارم در قهرمانی جهان دل مردم ایران را شاد کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدوارم در قهرمانی جهان دل مردم ایران را شاد کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست بلغارستان در فینال مسابقات چهارجانبه سائوپائولو قهرمان این رقابت‌ها شد. سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: تورنمنت خوبی را در برزیل پشت سر گذاشتیم و در نهایت توانستیم بلغارستان را شکست دهیم.

محمد وکیلی در ادامه گفت: مسابقه خوبی بود و بازیکنان به خواسته‌های کادر فنی در زمین عمل کردند. در بخش حمله فوق العاده و در دفاع از بلغارستان عملکرد بهتری داشتیم. البته بلغارستان هم تیم خوبی است و هر دو به مسابقات جهانی خواهیم رفت.

او با تاکید بر این‌که کسب این عنوان قهرمانی تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی در بازیکنان ایجاد خواهد کرد، گفت: فکر نمی‌کردم این حجم تماشاگر ایران را تشویق کنند و این نشان می‌دهد که والیبال ایران چه میزان در دیگر کشورها از جمله آمریکای جنوبی طرفدار دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ضمن تبریک به مردم ایران گفت: از فدراسیون والیبال که در 20 ماه گذشته بسیار برای این بازیکنان زحمت کشیده است و بازیکنان و خانواده‌هایشان و کادر فنی تشکر می‌کنم. امیدوارم که در مسابقات آرژانتین هم بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشته باشند و مردم را خوشحال کنند.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 11 تا 20 مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود.

امیدوارم در قهرمانی جهان دل مردم ایران را شاد کنیم 2