دوشنبه 2 مهر 1403

امیدیان: امیدوارم بازی جذابی با استقلال داشته باشیم / فلسفه حسینی میدان دادن به جوانان است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امیدیان: امیدوارم بازی جذابی با استقلال داشته باشیم / فلسفه حسینی میدان دادن به جوانان است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «جلال امیدیان» مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: برای دیدار با استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، امیدوارم در بازی فردا (جمعه 5 آبان ماه) بازیکنان‌مان با تمرکز کافی در زمین حاضر شوند و بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و دیدار با استقلال در ورزشگاه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «جلال امیدیان» مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: برای دیدار با استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، امیدوارم در بازی فردا (جمعه 5 آبان ماه) بازیکنان‌مان با تمرکز کافی در زمین حاضر شوند و بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خیلی دشوار خواهد بود. استقلال در همه فصل‌ها مدعی بوده و امسال هم تیم خوبی نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه توقع از تیم فوتبال آلومینیوم اراک نباید زیاد باشد، افزود: هفته گذشته یک پیروزی خوب را در قائمشهر به دست آوردیم و این پیروزی برای شخصیت تیمی‌مان بسیار ارزشمند بود. توقعات نباید از تیم فوتبال آلومینیوم زیاد باشد، چون این فصل تغییرات زیادی داشتیم. مجتبی حسینی سرمربی در راس تیم‌مان حضور دارد و روز به روز کار می‌کنیم و پیشرفت کند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دیدار با تیم‌های صدر جدول لیگ برتر، عنوان کرد: نگاه جدی به جدول نداریم که الان در کجای جدول هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم‌مان در 7 بازی که در این لیگ فرسایشی داشته، 4 پیروزی به دست آورده است. امتیاز گرفتن در این مسابقات خیلی سخت است و تا الان نیز نتایج قابل قبولی را گرفته‌ایم.

امیدیان در پاسخ به این سوال که بازی دادن به جوانان از نداشتن بازیکن کافی بوده یا استراتژی سرمربی تیم است، خاطرنشان کرد: فلسفه مجتبی حسینی در فصول قبل لیگ برتر هم مشخص بوده و تلفیقی از بازیکنان باتجربه خوب و جوان جویای نام استفاده کرده است. خیلی از مربیان به جوانترها بازی نمی‌دهند، اما حسینی دنبال این بوده که تیم‌هایش بتوانند در زمین خوب بدوند. دو سال در تیم فوتبال پیکان با کمترین هزینه این را نشان دادیم که به بازیکن جوان بها می‌دهیم. با یک سری از بازیکنان جوان لایق در آن تیم نتایج خوبی گرفتیم و می‌توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه هشتم آبان ماه) ساعت 18 برگزار خواهد شد. انتهای پیام /