جمعه 28 اردیبهشت 1403

امیر علی اکبری

امیر علی اکبری

وب‌گاه ورزش سه

امیر علی اکبری با شکست فایتر هندی حالا یک گام تا رسیدن به کمربند قهرمانی سازمان ONE دارد.

وب‌گاه فرارو

فایتر کشورمان امروز در کشور قطر به مصاف آؤجان بولار هندی - کانادایی خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

علی اکبری و آرجان بولار فردا در قطر یکی از مهمترین مبارزات سازمان وان را برگزار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فایتر کشورمان فردا در کشور قطر به مصاف آؤجان بولار هندی - کانادایی خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

فایتر کشورمان فردا در کشور قطر به مصاف آؤجان بولار هندی - کانادایی خواهد رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میر علی اکبری قهرمان ام ام ای ایران برای مسابقات قطر روز جمعه به مصاف مبارز هندی می رود و پیش از این مسابقه با یکدیگر روبرو و برای هم رجزخوانی کردند. به گزارش عرشه آنلاین، امیر علی اکبری قهرمان ام ام ای ایران برای مسابقات قطر روز جمعه به مصاف مبارز هندی می رود و پیش از این مسابقه با یکدیگر روبرو و برای هم رجزخوانی کردند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم امید بوکس تاکید کرد که جامعه بوکس با زمان دادن به مربی خارجی قطعاً از او توقع نتیجه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

3 استعداد ایرانی در مسابقات «مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیب در ماه اگوست مبارزه کردند که نتایج متفاوتی را کسب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر علی اکبری مبارز ایرانی حاضر در سازمان وان چمپیون شیپ قرار است برای رسیدن به کمربند قهرمانی به مصاف آناتولی مالیخین ملقب به پاداش واقعی این سازمان برود.

وب‌گاه فرارو

فایتر ایرانی گفت: اگر علی اکبری میخواهد ثابت کند که حریفان قبلی با زد و بند برایش چیده نشده اند، ماه آینده بدون اینکه بهانه ای سرهم کند، ابتدا باید مقابل فایتر کره ای که شکست خورده بود مبارزه کند و بعد از آن مقابل "آناتولی مالیخین" وارد رینگ شود!

خبرگزاری دانشجو

امیر علی اکبری برای سومین مبارزه متوالی در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ به برتری دست یافت و قهرمان جهان را به چالش کشید. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو امیر علی اکبری مبارز ایرانی سومین پیروزی متوالی خود را در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ مقابل داستین جوینسون کانادایی به دست آورد. رقابت به آرامی آغاز شد و جوینسون سعی کرد با ضربات بالا علی اکبری را دور نگه دارد اما این بازیکن 35...

خبرگزاری مهر

رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیر علی‌اکبری بامداد امروز (شنبه 24 تیرماه) در چارچوب مسابقات سازمان چمپیون شیپ به مصاف «داستین جوینسون» کانادایی رفت و موفق به شکست این مبارز شد.