دوشنبه 18 تیر 1403

انتخابات اقتدار و امنیت کشور را تقویت می‌کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انتخابات اقتدار و امنیت کشور را تقویت می‌کند

محسن رضایی عصر روز جمعه -15 تیر - با حضور در مسجد لرزاده تهران و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را صندوق انداخت. رضایی پس از رای در سخنانی در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مسئولانه و همراه با بصیرت و شعور مردم ایران به ویژه در دور دوم انتخابات، اظهار داشت: مردم نشان دادند مردم سالاری دینی را از آن خود می‌دانند و به آن وفادار هستند، حضور مردم هم در اقتدار و امنیت، و هم در بازگشایی روابط خارجی بسیار موثر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از دولت بعد انتظار داریم به صورت گسترده از همه شایستگان کشور استفاده کند، چون دولت آینده، دولت همه مردم ایران است، و امیدواریم نخبگان و شایستگان هم به دولت آینده کمک کنند.

رضایی با بیان اینکه سرمایه‌ای که در انتخابات به میدان آمده بیانگر پیشرفت‌های بزرگی در آینده خواهد بود، تاکید کرد: یکی از محاسن انتخابات امروز این است که تمام گروه‌های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقلین، نیرو‌های انقلابی در آن مشارکت کردند و شخصیت‌های سیاسی کشور همه اعلامیه دادند و امروز شور و شوق اقوام را در این انتخابات ملاحظه می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: دولتی که انتخاب شود بدون شک پیشرفت‌های گذشته را ادامه می‌دهد و از همه جناح‌های کشور استفاده می‌کند.

رضایی در پاسخ به سؤالی درباره نحوه مواجهه دولت‌های دیگر با دولت آینده ایران، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دیگر کشور‌ها به آراء مردم ایران احترام بگذارند و آن را جدی بگیرند و بدانند ملت ایران با اعتقاد در این انتخابات شرکت کرده است. آنها اگر خواهان گسترش مراوادات با ملت ایران هستند، باید با دولت آینده روابط قوی‌تر و بهتری داشته باشند.

وی با تاکید به جدی بودن رقابت در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: خیلی‌ها که دور قبل می‌گفتند مردم قهر کردند، در این دور خواهند فهمید که مردم ایران مردم‌سالاری و دموکراسی را از آن خود می‌دانند و هیچ‌گاه با صندوق قهر نمی‌کنند و همیشه در صحنه خواهند بود.