جمعه 31 فروردین 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده 3 لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری و ذینفعی خارج شود، گفت: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از تیم اقتصادی دولت رئیسی گفت: دولت باید یک خانه تکانی در تیم اقتصادی خودش انجام دهد و اگر این کار را انجام ندهد مجلس موظف است ورود کند و این مشکل را حل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اظهارات رییس کل بانک مرکزی در رسانه ملی، اظهار داشت: آقای فرزین به صداوسیما آمد و با آن جملاتی که در صداوسیما به کار گرفت برای ایشان متاسف شدم. عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند، به نظر من این تحلیل‌ها و آمارهایی که می‌دهند غیرواقعی است،...

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز بیست و پنجم فروردین سال 1380 دیداری با محسن رضایی و احمد مسجد جامعی داشته و روایت این دیدارها را نوشته‌است.

وب‌گاه عصر ایران

محسن رضایی در جلسه اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت ایجاد نهاد پیشرفت با اختیار ات کافی، گفت: کشور نیاز به یک نهاد توسعه‌گر برای رشد شتابان دارد که بر اساس نقشه راه، ریل اقتصادی را اصلاح و رشد بالای 8 درصدی را تضمین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از طی مراحل نهایی‌شدن نقشه راه اقتصادی کشور با هدف رشد شتابان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«باید منتظر باشیم تا لابی‌ها و چانه‌زنی‌های پساانتخاباتی نمایان شوند تا پس از آن شفاف‌تر بتوان درباره چشم‌انداز مجلس آینده صحبت کرد.» قالیباف رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ / چه کسی نزدیک تر است؟ روزنامه دنیای اقتصاد در مطلبی به بررسی احتمال ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس دوازدهم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایق ابتدایی بامداد امروز عملیات «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی را در واکنش به حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران کلید زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، پایگاه هوایی «نواتیم» از مدار خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا گفت: واشنگتن به‌دنبال درگیری با ایران نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک تایمزنوشت: ایران در اولین حمله مستقیم خود به اسرائیل، بیش از 300 پهپاد و موشک به سمت آنها پرتاب کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضایی گفت: پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر کانادا به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش دیپلماتیک به حمله ایران به اسرائیل با رهبران گروه 7، یکشنبه به وقت محلی تشکیل جلسه می‌دهد.