سه‌شنبه 10 مهر 1403

انتخاب نمایندگان ناظر کمیسیون فرهنگی در شوراهای عالی صداوسیما، مطبوعات و ستاد ملی جمعیت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انتخاب نمایندگان ناظر کمیسیون فرهنگی در شوراهای عالی صداوسیما، مطبوعات و ستاد ملی جمعیت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه، گفت: براساس این انتخابات، آقایان بیژن نوباوه وطن، امیرحسین ثابتی، میرزایی و حسنعلی اخلاقی امیری، به عنوان نمایندگان ناظر در شورای نظارت بر صداوسیما به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد. همچنین آقایان حمید رسایی و علی‌اکبر شیرین‌زاد به عنوان نمایندگان ناظر در شورای نظارت بر مطبوعات برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند. در بحث ستاد ملی...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه، گفت: براساس این انتخابات، آقایان بیژن نوباوه وطن، امیرحسین ثابتی، میرزایی و حسنعلی اخلاقی امیری، به عنوان نمایندگان ناظر در شورای نظارت بر صداوسیما به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد. همچنین آقایان حمید رسایی و علی‌اکبر شیرین‌زاد به عنوان نمایندگان ناظر در شورای نظارت بر مطبوعات برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند. در بحث ستاد ملی جمعیت هم آقایان امیرحسین بانکی‌پور و احمد راستینه به عنوان نمایندگان ناظر انتخاب و به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد تا با رأی نمایندگان به عنوان ناظر در این شوراهای عالی عضو شوند.

وی همچنین افزود: در نشست امروز اعضای کمیسیون در هفت کمیته «زنان، خانواده و جمعیت»، «ورزش و جوانان»، «میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی»، «ارشاد و تبلیغات»، «هنر، رسانه و فضای مجازی»، «دیپلماسی فرهنگی» و «کمیته ویژه راهبری برنامه هفتم» سازماندهی شدند.