جمعه 10 فروردین 1403

انتشار دفترچه راهنمای پذیرفته شدگان آزمون دکتری تا فردا / آغاز انتخاب رشته از پنجشنبه

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انتشار دفترچه راهنمای پذیرفته شدگان آزمون دکتری تا فردا / آغاز انتخاب رشته از پنجشنبه

پذیرفته شدگان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز پنج شنبه 25 فروردین ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 امروز با تلاش بیشتر کارکنان و عوامل فنی زودتر از موعد مقرر از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد و داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه ای می توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده نمایند.

وی تاکید کرد: طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مقرر بود که نتایج اولیه دکتری فردا چهارشنبه 22 فروردین ماه اعلام شود که زودتر از موعد منتشر شد. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا فردا در دسترس متقاضیان این آزمون قرار می گیرد.

کریمیان افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز پنج شنبه 25 تا روز یکشنبه مورخ 28 فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود (حداکثر 50 کد رشته محل در صورت وجود) اقدام نمایند.

وی گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و متقاضی انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ از آنجایی که ممکن است پس از بسته شدن فایل دفترچه راهنمای انتخاب رشته، تغییراتی از طرف معاونت آموزشی وزارت متبوع یا دانشگاه های پذیرنده دانشجو به این سازمان اعلام گردد که ملاک عمل قرار خواهد گرفت، لذا به داوطلبان توصیه می شود به تغییراتی که در قالب اطلاعیه ها از طریق سایت سازمان یا هفته نامه پیک سنجش اطلاع رسانی می شود توجه نموده و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند. بدیهی است عدم اطلاع از اطلاعیه های اعلام شده هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.

انتهای پیام