سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتشار «رویاهای بانکِرهیل» و «میلیون‌ها»

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انتشار «رویاهای بانکِرهیل» و «میلیون‌ها»

ترجمه «رویاهای بانکِرهیل» نوشته جان فانته و ترجمه رمان نوجوان «میلیون‌ها» نوشته فرانک کاترل بویس راهی بازار کتاب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، کتاب «رویاهای بانکرهیل» نوشته جان فانته با ترجمه محمدرضا شکاری در 176 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 58 هزارتومان در نشر افق منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: هیچ‌کس را نمی‌شناختم. تنهایی غذا می‌خوردم و از تمام شهر متفر بودم. به کتابفروشی استنلی رُزِ بغل رستوران می‌رفتم. هیچ‌کس من را نمی‌شناخت. مثل پرنده‌ای که دنبال خرده نان باشد پرسه می‌زدم. دلم برای خانم برانل وایت مارکس و دو مونت تنگ شده بود. خاطره‌ام از جنیفر لاولیس کمابیش قلبم را می‌شکست. این چندنفر را که می‌شناختم، انگار با هزاران نفر در شهر آشنایی داشتم.

«رویاهای بانکرهیل» آخرین تکه از چهارگانه باندینی نوشته جان فانته است. این رمان آرتورو نویسنده را به تصویر می‌کشید که رابطه‌های عاشقانه و کاری‌اش را می‌کاود. نویسنده‌ای اسیر چنگال هالیوود که می‌کوشد خلاقیت هنری خود را به هر قیمتی حفظ کند. هجویه‌ای درخشان که پایانی بی‌نظیر بر این چهارگانه رقم می‌زند.

همچنین رمان نوجوان «میلیون‌ها» نوشته فرانک کاترل بویس با ترجمه شهلا انتظاریان در 248 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 78 هزارتومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: وقتی هیچ‌چیز عادی نیست ما چطور می‌توانیم عادی باشیم؟

بسته‌ای پر از پول از آسمان می‌افتد و دامیان و برادرش آنتونی یک‌دفعه پولدار می‌شوند؛ خیلی خیلی پولدار. آن‌ها تصمیم می‌گیرند به کسی چیزی نگویند، حتی به پدرشان. حالا می‌توانند هرچه دوست‌دارند بخرند، به‌جز یک چیز که بیشتر از هرچیز دیگری به آن نیاز دارند...

فرانک کاترل بویس نویسنده و نمایشنامه‌نویسی است که جایزه‌های بسیاری را از آن خود کرده. میلیون‌ها، نخستین کتاب او برای بچه‌ها، برنده مدال کارنگی شد و در سال 2012 جایزه گاردین را گرفت.

فرانک در سال 2011 همراه با دنی بویل، مراسم افتتاحیه المپیک لندن را طراحی کرد. او با همسر و هفت فرزندش در انگلستان زندگی می‌کند.

به گفته ناشر، این نشر طبق قانون بین‌المللی «حق انحصاری نشر اثر» و از طریق عقد قرارداد با ناشر اصلی و نویسنده اثر امتیاز ترجمه فارسی کتاب را خریداری کرده است.

این کتاب با رضایت و آگاهی نویسنده در ایران منتشر شده و حق انتشار آن به زبان فارسی در سراسر جهان متعلق به نشر افق است.

انتهای پیام

انتشار «رویاهای بانکِرهیل» و «میلیون‌ها» 2
انتشار «رویاهای بانکِرهیل» و «میلیون‌ها» 3