جمعه 10 فروردین 1403

انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، امیر کیانی را به سمت سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: هماهنگی سیستمی و به کارگیری مدیران جوان گام دوم انقلاب در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، نظارت و استفاده از جوانان متخصص و کارآمد در مراکز روابط عمومی استان‌ها، پوشش اخبار و برنامه‌های وزارتخانه در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، تولید و اطلاع‌رسانی محتواهای تخصصی با توجه به رسالت و مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید. امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، امین کیانی به عنوان رییس ستاد مرکزی جوانان آیت الله رییسی در زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری منصوب شده بود.

پیش از این قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بود.

انتهای پیام / ب

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت راه و شهرسازی ارتباطات وزیر راه و شهرسازی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی 2