جمعه 1 تیر 1403

انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند / رکود 8 روزه شد + جدول قیمت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند / رکود 8 روزه شد + جدول قیمت

اقتصادنیوز: قیمت خودرو امروز، شنبه «26 خرداد 1403»، بدون تغییر باقی ماند و با این شرایط هیچ یک از محصولات داخلی و مونتاژی تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اقتصادنیوز، ثبات قیمت خودرو امروز وارد هشتمین روز خود شد و فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند در روزهای آینده نیز شاهد این ثبات باشیم و یا بازار روند کاهشی داشته باشد.

از سوی دیگر فعالان بازار با توجه به ثبات نرخ دلار که مهم‌ترین محرک بازارخودرو است، به این نکته اشاره می‌کنند نوسان اندک نرخ دلار در بازار موجب شد تا خودرو هم روند آرامی را پیش گیرد. فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که با توجه جو انتخاباتی که در بازار حاکم است، بازار خودرو تا نهایی شدن نتیجه انتخابات شکل ثابت خواهد داشت و ممکن است برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی نوسان اندک را تجربه کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز 990 میلیون قیمت‌گذاری شد و نسبت آخرین روز هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. با بررسی بازار می توان گفت «پژو 207 اتوماتیک» هم 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. «هایما S7» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و 835 میلیون تومانی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 420 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار 568 میلیون تومانی شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند / رکود 8 روزه شد + جدول قیمت 2
انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند / رکود 8 روزه شد + جدول قیمت 3
انتظار انتخابات هوش از سر بازار خودرو پراند / رکود 8 روزه شد + جدول قیمت 4