دوشنبه 9 مهر 1403

انتقاد از تأخیر در ارسال لوایح نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی از سوی شهرداری تهران برای سال آینده

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
انتقاد از تأخیر در ارسال لوایح نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی از سوی شهرداری تهران برای سال آینده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به تأخیر ارسال لوایح نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس برای سال آینده از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز در جریان یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز نهم اسفندماه است و تا پایان سال تنها چند روز کاری مفید را پیش رو داریم، اظهار کرد: با این شرایط هنوز لوایح نرخ کرایه تاکسی مترو و اتوبوس برای سال آینده به شورا ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شورا باید نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس را در قالب لایحه شهرداری بررسی و نظر خود را اعلام کند و این کار هم به زمان نیاز دارد از شهرداری تهران می‌خواهیم نسبت به ارسال این لایحه به شورا سریع‌تر عمل کند.

دلیل توقف خدمت‌رسانی توسط تاکسیرانی‌های فرودگاه اعلام شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با تعیین کرایه تاکسی‌ها در سال آینده گفت: در این باب نیز باید به نوعی تصمیم‌گیری شود که علاوه بر توجه به حقوق شهروندان شرایط تاکسیرانان نیز مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت بتوانیم نرخ کرایه برای سال آینده را تعیین کنیم.

تشکری هاشمی گفت: تقاضا می‌شود که هرچه سریع‌تر این لوایح به شورا ارسال شود.

به گزارش تسنیم، احمد صادقی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در تذکری در خصوص کمیسیون ماده 7 باغات در مناطق تاکید کرد: اصرار ما براین است که در خصوص این کمیسیون بر مبنای آیین نامه و مقررات عمل شود و مناطق سلیقه‌ای عمل نکنند.

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود تا پرداخت عوارض مربوط به جرائم کمیسیون ماده 7 در سال جاری انجام شود گفت: نباید در این زمینه به گونه ای سلیقه‌ای عمل شود و انتظار ما این است که این کار بر اساس قوانین و مقررات عمل شود.