دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

انتقاد عضو شورای شهر از دخالت افراد خاص بدون مسئولیت در شهرداری تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انتقاد عضو شورای شهر از دخالت افراد خاص بدون مسئولیت در شهرداری تهران

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران از دخالت افراد خاص که هیچ مسئولیتی ندارنددر سازمان فاوا انتقاد کرد.

علی اصغر قائمی در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: سطح خدمات چند سالی است که افت پیدا کرده و در صورت تداوم می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند، اما مسئله اول در یک سال و نیم اخیر، تغییرات متناوب مدیریتی و عدم ثبات مدیریت ارشد این سازمان است و شاهد این بودیم که هرچند ماه یکبار یک سرپرست برای سازمان معرفی می‌شود که مغایر مصوبات است.

قائمی با بیان اینکه دخالت افرادی خاص که هیچ مسئولیتی ندارد، یکی دیگر از مشکلات است، تصریح کرد: عدم تعیین تکلیف هیئت مدیره این سازمان یکی دیگر از مشکلات است و کسانی که تعیین شدند نیز تخصص و تجربه مرتبط را ندارند.

وی افزود: خردادماه امسال سامانه‌های شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت و هنوز پس از چند ماه، دو قلم تجهیزات قرار بوده خریداری شود که تهیه نشده و آسیب زننده خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر به تمدید لایسنس‌ها بی توجهی شود آسیب پذیری افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: تعدادی از تجهیزات امانی از سایر دستگاه‌ها گرفته شده که بخشی از آن بازگشته و برخی هنوز در شهرداری استفاده می‌شود و عدم ارتقاء بسیاری از سامانه‌های نرم افزاری را نیز در سازمان فاوا شاهد هستیم و باید استاندارد‌ها به روز شود تا سطح کیفی خوبی در خدمات ایجاد شود.

وی ادامه داد: بی انگیزگی و عدم پرداخت حق و حقوق قانونی باعث مهاجرت افراد خبره به سایر نهاد‌ها و بعضاً به خارج کشور شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری