سه‌شنبه 10 مهر 1403

انتقاد عضو شورای شهر تهران به عدم کمک شهرداری به مساجد و دارالقرآن‌ها

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
انتقاد عضو شورای شهر تهران به عدم کمک شهرداری به مساجد و دارالقرآن‌ها

عضو شورای شهر تهران گفت: سال گذشته کمک به چندین مسجد در بودجه گنجانده شد، اما با گذشت 11 ماه با وجود تذکرات کتبی و شفاهی هنوز کمکی به این مساجد و دارالقرآن‌ها نشده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی امروز ضمن تبریک و تشکر از حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امیدواریم قدر این مردم را بدانیم، مردمی که با همه سوالاتی که در ذهن خود داشتند و همه مشکلاتی که وجود دارد، به میدان آمدند.

وی تاکید کرد: آمریکا با کشور و نظام ما مشکل ندارد بلکه مبارزه آنها با مردم است و تحریم‌هایی که در زمینه‌های مختلف از جمله هواپیمایی و دارویی وجود دارد علت شعار از عمق وجود مرگ بر آمریکای مردم است. من به نوبه خود دست یکایک مردمی را که در این مراسم حضور پیدا کردند می‌بوسم.

چمران: "زلزله تهران" می‌تواند فاجعه قرن باشد!

عضو شورای شهر تهران درخصوص کمک به مساجد و دارالقرآن‌ها و مکان‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی در آنها انجام می‌شود در بودجه امسال گفت: در سال گذشته کمک به چندین مسجد در بودجه گنجانده شد اما علی‌رغم گذشت 11 ماه با وجود تذکرات کتبی و شفاهی هنوز کمکی به این مساجد و دارالقرآن‌ها نشده است.

کاشانی گفت: در دوره خدمت قالیباف در شهرداری، هر ماه گزارشی در این خصوص به شورا ارائه می‌شد، متأسفانه علی‌ر‌غم گذشت 16 ماه و تذکرات متعدد در این زمینه همچنان گزارشی اعلام نشده است.