دوشنبه 9 مهر 1403

انجمن خودروسازی

انجمن خودروسازی

وب‌گاه مشرق نیوز

دلال‌بازی در بازار بی‌مشتری خودرو، کمای موقت دلار غیر رسمی و دولت سیزدهم توانست پس از یک دهه روند رشد نقدینگی را متوقف کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی کشور درخصوص همکاری مشترک ایران و روسیه در تولید مشترک خودرو توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی کشور درباره تولید مشترک خودروی ایرانی روسی گفت: فقط یک تفاهم اولیه‌ای صورت گرفته و به این معنا نیست که از فردا صبح خودرو را می‌توانیم تولید کنیم.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: نرخ‌گذاری در حاشیه بازار یا عرضه در بورس، دو پیشنهاد ارائه شده در شورای عالی امنیت ملی برای قیمت‌گذاری خودرو است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور از علاقه‌مندی برای طراحی و تولید خودروی مشترک ایرانی - روسی - ترکیه از سوی فعالان صنعتی سه کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل آلمان (VDA) در پی موانع تولید ناشی از کمبود جهانی تراشه، پیش بینی قبلی خود مبنی بر رشد 8 درصدی فروش خودرو در سال 2021 در بزرگترین اقتصاد اروپا را به 3 درصد کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - آمار منتشره شده انجمن خودروسازی چین نشان می دهد که استفاده روزافزون از خودروهای برقی و انرژی جدید در این کشور، باعث کاهش مصرف بیش از 500 هزار تن بنزین در سال شده است.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - فروش خودروهای جدید در ژاپن در مرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش یافته است این کاهش به کم شدن تقاضای خرید به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا نسبت داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - تازه ترین آمارهای رسمی چین نشان می دهد که فروش خودرو در بزرگترین بازار خودرو جهان 16.4 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: انجمن خودروسازی چین وز جمعه گزارش کرد که شیوع ویروس کرونا فروش خودرو در چین بزرگترین بازار جهان را به پایین ترین میزان رسانده و نرخ فروش در ماه جاری 92 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کاهش یافته است.