شنبه 14 مهر 1403

انجمن متخصصان داخلی

انجمن متخصصان داخلی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهاجری تهرانی، با عنوان این مطلب که انسولین دگلودک - آسپارت تنها ترکیب انسولینی موجود در دنیا است که دو نوع انسولین کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت را در یک قلم جا داده است، افزود: تا قبل از ظهور این نوع انسولین نسل جدید فرد باید برای کنترل مناسب قند خون در طول روز معمولاً تا چهار مرتبه انسولین تزریق می‌کرد که اثر کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت داشته و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصص طب داخلی با بیان اینکه برخی بیماری‌های ناشی از اختلالات تغذیه‌ای شیوع بالایی در جامعه دارد، گفت: افزایش وزن عمومی در جمعیت کشور یک دغدغه و نگرانی جدی محسوب می‌شود زیرا چاقی پیش زمینه بروز دیابت و حتی سرطان خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران می‌گوید: «بسیاری از پزشکان به‌دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی به حوزه بلاگری رو آورده‌اند. خیلی از پزشکان سعی دارند از طریق فضای مجازی هم کسب درآمد کنند تا بتوانند زندگی خود را بچرخانند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف خودسرانه و بیش از حد آنتی‌بیوتیک‌ها می‌تواند منجر به ایجاد انواع عارضه و بیماری در فرد به خصوص در کودکان شود. موضوعی که خیلی از ایرانی‌ها آن را نمی‌دانند.

وب‌گاه فرارو

مصرف خودسرانه و بیش از حد آنتی‌بیوتیک‌ها می‌تواند منجر به ایجاد انواع عارضه و بیماری در فرد به خصوص در کودکان شود. موضوعی که خیلی از ایرانی‌ها آن را نمی‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، بیش از 47 درصد ایرانی‌ها به مرگ زودرس و بیش از 22 درصد ایرانی‌ها در بازه مرگ‌های خیلی زودرس فوت می‌کنند. دیروز علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرگ زیر 70 سال را مرگ زودرس عنوان کرد و در این رابطه گفت: «مرگ‌های زودرس از مسائلی است که در پایتخت مطرح می‌شود.» در حالی‌که طی چندماه گذشته وزیر بهداشت بار‌ها اعلام کرد که ایران در تمامی شاخص‌های...

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، بیش از 47 درصد ایرانی‌ها به مرگ زودرس و بیش از 22 درصد ایرانی‌ها در بازه مرگ‌های خیلی زودرس فوت می‌کنند. دیروز علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرگ زیر 70 سال را مرگ زودرس عنوان کرد و در این رابطه گفت: «مرگ‌های زودرس از مسائلی است که در پایتخت مطرح می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

پزشکان معتقدند تعرفه‌های پزشکی ناچیز است و با این مبالغ از عهده مخارج خود برنمی‌آیند و یکی از دلایل گرایش آن‌ها به مشاغل غیرپزشکی، همین نا‌همخوانی تعرفه‌ها با تورم است. مردم هم می‌گویند با وجود حق بیمه‌ای که ماهانه به سازمان‌های بیمه‌گر می‌پردازند، ویزیت پزشکان معمولا شامل حق بیمه نمی‌شود و معمولا مجبورند آن را از جیب خود بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: بیماری فشار خون به عنوان یکی از علل ابتلا به بسیاری بیماری‌ها همچون بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته مغزی، سکته قلبی، نارسایی کلیوی و آسیب رسیدن به چشم و... در علم پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به طوری که سالیانه صد ها هزار نفر در جهان در اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری فشار خون به عنوان یکی از علل ابتلا به بسیاری بیماری‌ها همچون بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته مغزی، سکته قلبی، نارسایی کلیوی و آسیب رسیدن به چشم و... در علم پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر مخاط معده عملکرد طبیعی خود را از دست بدهد، اسید معده به بافت معده آسیب می‌رساند و منجر به زخم معده خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اگر مخاط معده عملکرد طبیعی خود را از دست بدهد، اسید معده به بافت معده آسیب می‌رساند و منجر به زخم معده خواهد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: گزگز شدن یک علامت است که اعلام می‌کند من در حال ایجاد مشکلاتی در بدن هستم که فرد باید حتما به پزشک مراجعه کند.

وب‌گاه عصر ایران

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که خون به دست و پا نرسد یا اعصاب تحت فشار باشد؛ برای نمونه اگر فرد دیسک کمر داشته باشد، این موضوع باعث ناراحتی اعصاب پا می‌شود. همچنین وقتی خون و اکسیژن به اندازه کافی به اندام نرسد، باعث احساس گزگز شدن، می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: وقتی خون به دست و پا نرسد یا اعصاب تحت فشار باشد، گِزگِز شدن بروز می‌کند و فرد باید حتما به پزشک مراجعه کند.