یک‌شنبه 15 مهر 1403

انجمن متخصصان داخلی

انجمن متخصصان داخلی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس انجمن متخصصان داخلی ایران معتقد است که بهبودیافتگان کرونا که هنوز سرفه می‌کنند یا با ریزش شدید مو مواجه هستند، ممکن است هنوز مقادیری از عفونت ناشی از کرونا در بدن آنها باقی‌مانده باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویروس کرونا از اواخر سال گذشته وارد کشور شد و تاکنون با روند نگران‌کننده‌ای در حال گسترش است. با توجه به اینکه علی رغم تلاش دانشمندان برای کشف واکسن و داروی این بیماری تاکنون هیچ درمانی برای آن کشف نشده است تنها راه در امان ماندن از این ویروس کشنده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مقامات بهداشتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: عضو انجمن متخصصان داخلی، عفونی، ریوی و ویروس شناسی با اشاره به اینکه کروناویروس در هوای سرد فعال است و با گرم شدن هوا ممکن است از بین برود، افزود: طبق بررسی‌ها مرگ و میر این ویروس در مردان بیشتر از زنان است، با این وجود این موارد نتایج تحقیقات است و هنوز ماهیت ویروس کرونا را نمی‌دانیم.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در کشور و حضور عموم مردم در گروه‌های سنی مختلف در اماکن عمومی سبب شده تا ضدعفونی کردن برخی از اماکن عمومی در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله ارومیه مدنظر قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران از شهرداری‌ها خواست مواد ضدعفونی کننده در اماکن عمومی مانند اتوبوس و مترو برای پیشگیری از ویروس کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

وب‌گاه الف

برخی پزشکان با نوشتن نسخه‌های سفارشی و ارجاع بیماران به داروخانه‌های خاص که به نوعی منافع مادی آنها را در نظر می گیرند، دست به سودجویی و کسب منافع مادی می‌زنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویروس کرونا این روزها به یکی از موضوعات بحث‌برانگیز تبدیل شده‌است. اگرچه منشأ این ویروس را چین می‌شناسند و هنوز به گفته مقامات وزارت بهداشت این ویروس وارد کشور نشده اما همچنان انتشار خبر مربوط به مرگ و میر آن به نگرانی خانواده‌ها دامن زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران به مردم توصیه کرد برای محافظت در برابر ویروس کرونا، اصول بهداشتی به ویژه شست وشوی دست‌ها بصورت مکرر با آب و صابون را رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران به مردم توصیه کرد برای محافظت در برابر ویروس کرونا، اصول بهداشتی به ویژه شست وشوی دست‌ها بصورت مکرر با آب و صابون را رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران به مردم توصیه کرد برای محافظت در برابر ویروس کرونا، اصول بهداشتی بویژه شست وشوی دست‌ها بصورت مکرر با آب و صابون را رعایت کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فقر آهن در کودکان را باید جدی گرفت زیرا کودکان مبتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن دچار ضعف سیستم ایمنی بدن می‌شوند و بیشتر در معرض ابتلا به بیمارهای عفونی قرار خواهند گرفت.