دوشنبه 9 مهر 1403

انسداد موقت محور هراز / رانندگان از مسیر جایگزین استفاده کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انسداد موقت محور هراز / رانندگان از مسیر جایگزین استفاده کنند

سرهنگ بهروز خانپور روز دوشنبه اظهار داشت: محور هراز از ساعت 20 امشب (9 مهر) تا 5 بامداد فردا سه شنبه (10 مهر) به مدت 2 روز طور کامل مسدود خواهد بود و رانندگان باید برای عبور و مرور از مسیر جایگزین استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، از انسداد موقت محور هراز به منظور انجام عملیات تجهیز و نصب روشنایی در تونل‌های تکاور و وانا خبر داد.

به گفته وی، در این مدت رانندگانی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند، می‌توانند از محور فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند و با توجه به احتمال افزایش حجم ترافیک در این مسیر، پلیس راه از رانندگان خواسته است با صبر و حوصله رانندگی کنند همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

خبر مرتبط مسافران بخوانند / جاده چالوس تاچه ساعتی مسدود است؟

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - شمال تا ساعت 15 امروز (یکشنبه، هشتم مهر) مسدود است.

پلیس توصیه کرده است رانندگان قبل از آغاز سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و وسایل نقلیه خود را از نظر فنی، به ویژه سلامت لاستیک‌ها، چراغ‌ها و سیستم ترمز، به دقت بررسی کنند. رعایت سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با سایر خودروها نیز از مواردی است که می‌تواند از وقوع تصادفات جلوگیری کند. پلیس از رانندگان درخواست کرده است از عجله و شتابزدگی در رانندگی پرهیز کنند.

پلیس راه راهور فراجا از همه رانندگان خواسته است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با مأموران پلیس، سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند و با توجه به این محدودیت ترافیکی، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که با مشکلات ترافیکی مواجه نشوند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

انسداد موقت محور هراز / رانندگان از مسیر جایگزین استفاده کنند 2