دوشنبه 16 مهر 1403

انهدام باند قاچاق سلاح در سیستان وبلوچستان

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
انهدام باند قاچاق سلاح در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: مأموران پس از رصد مسیر تردد و با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی، خودروی متهمان را در محورهای جنوبی استان شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ خودروی قاچاقچیان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح در استان و کشف 50 قبضه انواع سلاح جنگی خبر داد. سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی استان در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، از فعالیت اعضای باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله ای از سلاح های جنگی از شهرستان ایرانشهر به استان های مرکزی کشور مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مأموران پس از رصد مسیر تردد و با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی، خودروی متهمان را در محورهای جنوبی استان شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ خودروی قاچاقچیان را توقیف کردند. وی با اشاره به کشف 35 قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، تعداد 10 قبضه سلاح شکاری، 5 قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه خشاب های مربوطه طی عملیاتی هماهنگ در بازرسی از خودرو و سایر نقاط استان اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات، 7 نفر متهم دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند همچنان ادامه داشته که متعاقبا اعلام خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه

پیدا کردن دو خوک و یک خروس در زندان اکوادور توسط پلیس! (فیلم)

رشت تاریخی فقط میدان شهرداری و بازار نیست؛ اگر این بناهای تاریخی رشت را ندیده‌اید شاید دیگر نبینید / شهری که میراثی ندارد! (فیلم)

فیلم های دیگر
انهدام باند قاچاق سلاح در سیستان وبلوچستان 2
انهدام باند قاچاق سلاح در سیستان وبلوچستان 3
انهدام باند قاچاق سلاح در سیستان وبلوچستان 4